אפלקצית Zappix

תוכן עניינים
Zappix - מפסיקים לחכות על הקו
אפלקצית Zappix

בסך הכול רציתם ליצור קשר עם נציג שירות. חייגתם למספר הטלפון שנדרש, ומאז אתם פשוט מחכים.

הדקות עוברות, ואתם מנווטים את דרכיכם במרכזיה. בוחרים שפה, סוג שירות ואז מחכים לרשימת השירותים. ברקע, המוזיקה מתנגנת, אבל כבר נמאס לכם ממנה כי אתם רוצים להגיע כבר לנציג השירות.

התסריט הזה נשמע לכם מציאותי? במציאות של היום, בה מרכזי השירות של החברות הגדולות קורסים תחת העומס, הוא נפוץ בהחלט. אפליקציה בשם Zappix, שיצאה לשוק עוד לפני כשנתיים, מנסה למנוע את כל זה.

האפליקציה זמינה עבור שני סוגי המכשירים: אייפון ואנדרואיד.

על האפליקציה

הבסיס לאפלקצית Zappix פשוט על הנייר, אך מתוחכם מאד בפועל: להמיר את התפריטים הקוליים המורכבים של נותני שירות מרכזיים לכדי תפריט ויזואלי. האפליקציה מאפשרת למעשה למנוע את הלחיצות המיותרות על ספרות הטלפון, כתשובה להוראות המענה הממוחשב, ובכך לחסוך זמן יקר.

איך זה מתבצע בפועל? אז ככה: ברגע שמחייגים מספר טלפון של מוקד שירות, תפריט הניווט שלו מופיע בצורה ויזואלית. החל מבחירת השפה, דרך המדור הרצוי ועד לסוג השירות שמעוניינים בו – האפליקציה מאפשרת לעבור בין אלה בלחיצת כפתור על גבי המסך, ולהגיע ישירות למדור הרצוי בתוך התפריט.

חשוב להדגיש כי האפליקציה כוללת בתוכה את מספרי הטלפון המעודכנים של מרבית המוקדים הטלפונים שיש כיום בישראל: מוסדות רשמיים, חברות תקשורת, בתי חולים, אולמות קולנוע, חברות ביטוח, מסעדות וכן הלאה. ניתן לחייג אליהם ישירות מהאפליקציה, מה שחוסך גם מאמצים רבים בחיפושים.

התאמה לצרכי המשתמש

חידוש מעניין אחר שמציעה אפלקצית Zappix נוגע כבר להתאמה שלו למשתמש. באפליקציה קיימת רשימת מועדפים, אליה ניתן להוסיף כל אחד מיעדי החיוג. זאת ועוד, האפליקציה זוכרת באופן אוטומטי את המדור אליו הגיע בתפריט הניווט הקולי, ויכולה להפנות אתכם ישירות לשם.

חשוב לתת את הדעת על כך שהאפליקציה זוכרת בתוכה גם את הפרטים שהקיש המשתמש במהלך שיחות אלה.

כידוע, מוקדים טלפוניים דורשים מהמתקשר, פעמים רבות, להקיש את תעודת הזהות שלו, מספר הטלפון, הספרות האחרונות של כרטיס האשראי וכן הלאה. כאשר מחייגים לאחד מהיעדים המועדפים, יגיע המתקשר ישירות לשלב שלאחר הזנת אמצעי הזיהוי.

איך מורידים את האפליקציה?

מאז יצאה לשוק בשלהי 2011, זכתה אפלקצית Zappix לשבחים מרובים, וניכר כי היא אכן מבצעת את המטרה שלשמה פותחה בצורה הטובה ביותר האפשרית. עד היום, זוהי אפליקציה פופולארית ביותר, אשר רבים עושים בה שימוש כל אימת שהם מעוניינים ליצור קשר עם אחת מנותנות השירות במדינת ישראל.

הורדת האפליקציה, יש לציין, אינה כרוכה בכל תשלום מצידו של המשתמש, וזאת מתוך מטרה מוצהרת "לשפר את חווית ההתקשרות עם מרכזי השירות הגדולים בישראל". האפליקציה מאפשרת, מאידך, גם למרכזי השירות להתאים את המענה שלהם לצורכי הלקוחות.

 האפליקציה זמינה עבור מכשירי אייפון (מגרסת IOS 6 ומעלה) ואנדרואיד, ומשקלה על גבי המכשיר עומד על 12 מגה בייט.