תיקון מסך גלקסי 9 פלוס

תוכן עניינים

מכשירי הסלולארי הניידים של סמסונג גלקסי הם מהמכשירים הפופולאריים ביותר בעולם, בכלל ובישראל, בפרט. המכשירים עם מערכת ההפעלה אנדוראיד, מציגים ביצועים גבוהים בכל התחומים, כולל יכולות הצילום, סוללות חזקות ועוצמתיות, מסכי מגע רגישים ואיכותיים, נוחות שימוש וחווית משתמש ומכשיר שהוא עצמו עמיד, חזק ויציב. כל אלו, הופכים את מכשירי סמסונג, למובילים בשוק והם מספקים את המכשירים השלמים ביותר בתחום.

כזה הוא גם הגלקסי 9 פלוס. כל מה שנכון בסדרת הגלקסי נכון אצלו שבעתיים. הכל רץ עליו כל כך מהר, גם האפליקציות "הכבדות" ביותר, יכולות המסך אדירות והוא בעל עיצוב מרהיב ויוצא דופן. אבל יתכן שגם מכשיר מיוחד כמוהו יצטרך תיקון. יתכן ובמקרים מיוחדים נצטרך תיקון מסך גלקסי 9 פלוס.

מתי נדרש לבצע תיקון מסך גלקסי 9 פלוס?

כל טלפון סלולארי, עלול לחוות תקלות ולסבול מבעיות שונות. ככל שהמכשירים הופכים להיות מתוחכמים יותר, חלק מן הרכיבים נעשים רגישים יותר ולמרות שגם עמידות המכשיר גדלה, יתכן כי יתגלו לעיתים תקלות ובעיות. בל נשכח כי אנחנו משתמשים בטלפון הסלולארי שימוש ממושך, כמעט כל היום. הבלאי והשחיקה גדלים ובמיוחד, יש יותר הזדמנויות לכך שהוא יחווה פגיעה או מכה, שיגרמו לחבלות או שברים. אחת מן הבעיות שנחשבת לנפוצה יחסית, בכל המכשירים ומכשירי גלקסי בתוכם, היא תקלת מסך.

לפעמים המסך יציג הבזקים או ריצודים, שיגרמו לתמונה לא טובה או תמונות מעוותות וחלקיות. המסך לא יציג תמונה בכלל ולפעמים רק חלק אחד של המסך יהיה חשוך. בחלק אחר של המקרים, נראה כתמים צבעוניים או שחורים על חלק מהמסך. מקרים אלו הם סימן לכך שהמסך נפגע אבל חשוב לדעת גם עם המסך נראה שלם והצבעוניות שלו נראית בסדר, הפגיעה במסך יכולה להיות אחרת. למשל כאשר המסך אינו נותן לנו חיווי נכון בעת הנגיעה, כל מערכת הטאצ' מזייפת או שבכלל  אין תגובה ללחיצות שאתם מבצעים. במקרים כאלו נזדקק לתהליך של תיקון מסך גלקסי 9 פלוס.

כאשר המסך אינו נותן לנו חיווי נכון בעת הנגיעה, כל מערכת הטאצ' מזייפת או שבכלל  אין תגובה ללחיצות שאתם מבצעים. במקרים כאלו נזדקק לתהליך של תיקון מסך גלקסי 9 פלוס.

תיקון מסך גלקסי 9 פלוס- למצוא את התקלה

החוכמה והתיקון המקצועי של בעיית מסך במכשירים סלולריים, היא לגלות את מקור הבעיה. למעשה, מסכי הגלקסי בדגמים המתקדמים מורכבים מ-3 שכבות שונות, שבאחת או בכולן, עלולות להופיע פגיעות. לעיתים נצטרך לתקן רק שכבה אחת ולעיתים את כולן והחלפת מסך כוללת. נכיר את השכבות מהחיצונית לפנימית יותר:

תיקון מסך גלקסי פלוס 9 ראשוני יגע קודם כל בשכבת זכוכית שהיא למעשה שכבת הגנה שתפקידה לבודד את המכשיר מפני הנזקים שבחוץ (אבק, מים וגם מכות ונפילות). זו השכבה שאנו מרגישים בפועל באצבעות. מתחת לשכבה זו, נמצאת שכבת ה-LCD  ואם השם נשמע לכם מוכר, אז כן, זה כמו שכבת הטלוויזיה של המכשיר והיא אחראית על הוויזואליה  והתמונות שאנו חווים ורואים. השכבה השלישית היא שכבת המגע, ה-TOUCH. זוהי השכבה שאחראית לתרגם את לחיצות האצבעות שלנו לפקודות של המכשיר החכם.

תיקון מסך גלקסי 9 פלוס מקצועי

תיאור זה של שכבות המסכים הוא קצר ותמציתי כאשר בפועל הוא מורכב ממאות חלקים קטנטנים וטכנולוגיות מתקדמות ומורכבות. וכל זה בא ללמד אותנו, שבעין שלנו הדברים נורא פשוטים ו"מה זה בסך הכלל החילף מסך?" אבל בפועל, זו פעולה שדורשת רמה גבוהה של דיוק ומומחיות. ככל שהדגם הוא מתקדם יותר הוא יקר יותר וכך גם חלקין. יש צורך לעיתים במכשור מיוחד כדי לתקן אותו. פעילות לא זהרה על ידי מעבדת תיקון שאינה מקצועית תביא לכך שגם המסך לא יתוקן כיאות וגם יתכנו נזקים נוספים לחלקים אחרים. שלא לדבר על קיצור חיי המכשיר, חדירותו ועמידותו.

חייבים לבצע תיקון מסך גלקסי 9 פלוס ובכלל כל תיקון של מכשיר מתקדם, רק במעבדה מקצועית ומנוסה

זו גם הסיבה שאתם חייבים לבצע תיקון מסך גלקסי 9 פלוס ובכלל כל תיקון של מכשיר מתקדם, רק במעבדה מקצועית ומנוסה ובמיוחד, לדרוש אחריות מלאה.

החלפת סוללה אייפון 7