תיקון מסך גלקסי 10 פלוס

תוכן עניינים

במחיר של כ- 600 ₪ – 1,000 ₪ בממוצע, תוכלו להחליף מסך של גלקסי 10 פלוס. תיקון מסך גלקסי 10 פלוס אמנם מעט יקר, אבל אין ספק שהמסכים האיכותיים של חברת סמסונג שווה את עלות התיקון. מעדיפים לנסות לתקן לבד? שוקלים לרכוש טלפון חדש? הנה כל המידע, קראו לפני קבלת החלטות.

Samsung GALAXY 10 Plus הוא אחד הטלפונים היקרים והמתקדמים בשוק. עם זאת, כמו כל טלפון אחר, הוא מועד לנזק ותאונות, למקרים בהם נוזלים נשפכים על המכשיר, מקרים בהם המסך נסדק בעקבות נפילה ועוד. ל-Samsung GALAXY 10 Plus יש מסך גדול בגודל של 6.4 אינץ', מה שהופך אותו למכשיר מצוין לצפייה בסרטונים, לגלישה באינטרנט ולעבודה. עם זאת, הגודל הגדול יותר גם מגביר את הסיכון לנפילה או לשריטות שעלולות לגרום נזק למסך המכשיר שלך. צריכים מעבדה עבור תיקון מסך גלקסי 10 פלוס? הנה כל המידע עבורכם.

מתי נצטרך מעבדת לתיקון גלקסי 10 פלוס

אם אתה זקוק לתיקון מסך Samsung GALAXY 10 Plus, הטכנאים של מעבדת מכשירים ניידים יכולים לעזור ברמות שירות שונות הכוללות מס' סוגי תיקונים. למשל, התקנת מסך חדשה לגלקסי 10 פלוס, כמו גם החלפת מסך, החלפת LCD, תיקון מסך מגע, תיקון נזקי מים ועוד.

תיקון מסך Samsung GALAXY 10 Plus הוא תהליך המבטיח שה-LCD ומסך המגע של הסמארטפון יהיו במצב תקין. חשוב לבצע תיקון של ה-Samsung GALAXY 10 Plus אם יש פערים בין שני הרכיבים הללו, או אם המסך הופך לשחור. כמו כן, במקרים בהם המסך מהבהב, לא נכבה, לא נדלק ועוד. יש לציין כי, לא תמיד תיקון מסך גלקסי 10 פלוס יצריך החלפת מסך. לא פעם, יש צורך לתקן רכיבים מסוימים המתקשרים לתצוגת המכשיר. במקרים אלו, התיקון כנראה יהיה זול יותר מהחלפת מסך למסך חדש.

ייתכן שיהיה צורך לתקן מסך של Samsung GALAXY 10 Plus אם הוא סדוק או מציג קווים, צללים, שינוי צבע, כתמים כהים, קווים מהבהבים או גוון ירקרק

מתי צריך לתקן סמסונג גלקסי 10 + במעבדה?

ייתכן שיהיה צורך לתקן מסך של Samsung GALAXY 10 Plus אם הוא סדוק או מציג קווים, צללים, שינוי צבע, כתמים כהים, קווים מהבהבים או גוון ירקרק. במקרים מסוימים, מכשיר נייד לא יכול להציג שום דבר על המסך שלו בגלל תצוגת LCD שבורה. הדרך הטובה ביותר לתקן זאת היא להחליף את הרכיב הפגום בחדש.

המחיר עבור התיקון הוא עד 1,000 ₪ בדרך כלל, מה שעשוי להיות שווה את זה עבור אנשים רבים. אתם יכולים גם לקנות טלפון חדש בסביבות ה,1,000 ₪, אבל כנראה שהוא יהיה סיני לא מוכר ולא סמסונג. אם אתם מחפשים פשרה, אתם יכולים פשוט להחליף את המסך במסך אחר שנמכר באיביי במחירים ממוצעים של 150 – 250 ₪. תוכלו להזמין את המסך, להגיע אתו למעבדה ולבקש שיחליפו לכם את המסך במכשיר. זה יעזור לכם לחסוך כמה שקלים, וייתכן שזה יהיה שווה את המאמץ של חיפושים אחר חלקי חילוף באינטרנט.

תיקון מסך גלקסי 10 פלוס אמנם מעט יקר, אבל אין ספק שהמסכים האיכותיים של חברת סמסונג שווה את עלות התיקון

תיקון מסך גלקסי 10 פלוס או רכישת טלפון חדש?

אם מדובר על מכשיר נייד ישן, אז לרוב, עדיף פשוט לקנות טלפון חדש. אתה יכול לקבל טלפון חדש באותו המחיר שיעלה לך לתקן את הישן שלך. ומכיוון שהטכנולוגיה משתנה בתדירות גבוהה כל כך, אולי לא תרצה לבזבז את כספך על תיקון המכשיר הישן שלך ובמקום זאת להשקיע בטכנולוגיה החדשה ביותר.

אבל כשמדובר על תיקון מסך גלקסי 10 פלוס (שהוא יחסית חדש בשוק), לעיתים יהיה עדיף דווקא לתקן את המכשיר או את המסך. הכול תלוי בכם, בצרכים שלכם מהמכשיר ובתקציב עבור התיקון או ההחלפה של הנייד. עם זאת, אם אתה עדיין רוצה לתקן את המסך שלך, קדימה, פנה למעבדה לתיקון טלפונים ניידים ותראה מה הם אומרים לגבי תיקון מסך גלקסי 10 פלוס.

תיקון מסך גלקסי 10 פלוס – מה עוד חשוב לדעת?

לא פעם, האפשרות הטובה ביותר תהיה לתקן טלפון של SAMSUNG. התיקון עולה בדרך כלל בסביבות 500 ₪ – 900 ₪, ואם תחפשו "תיקון מסך טלפון סמסונג" בגוגל, תבחינו שיש הרבה מקומות שמציעים את השירות. תהליך זה אינו קשה כפי שהוא עשוי להיראות, והטלפון שלכם יהיה טוב כמו חדש תוך מספר שעות בד"כ, מקסימום כמה ימי עבודה בודדים.

כדאי למצוא מעבדת טלפונים ניידים לתיקון מסך GALAXY 8 אם אתם רוצים שהסמארטפון שלכם יהיה במצב הכי טוב שאפשר