תיקון מסך גלקסי 10 – המקצועיות משתלמת

תוכן עניינים

כמו בכל דבר בחיים, חיסכון הוא דבר טוב. אבל הוא טוב בעיקר כאשר עושים אותו בחכמה. לפעמים כאשר מנסים לחסוך בכח, משלמים על כך ביוקר בהמשך. כזה הוא המקרה של תיקון מסך גלקסי 10. גלקסי 10 של סמסונג הוא מכשיר חכם מתקדם. עלותו גבוהה יחסית ובצדק, הוא מציג את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר והוא מציע חווית שימוש ואיכות מטורפת. ברור, שכאשר נחווה תקלת מסך, מהפשוטה עד החמורה ביותר- נרצה לתקן אותה במהרה. אבל השאלה איזה תיקון זה יהיה? תיקון לא חכם שיעלה לנו כסף רב בהמשך או תיקון חכם, שיכול להיות גם במחיר נח אבל גם איכותי?

תיקון מסך גלקסי 10 על ידי חאפרים או מקצוענים

והנה ההתלבטות שתעלה לפנינו. אם מסך המכשיר שלנו נפגע אנחנו נרצה תיקון מהיר ואיכותי אבל לפעמים נתפשר בגלל המחיר. יהיה קל לנו להתפתות אחרי מעבדה עלומה, לא מקצועית, בלי טכנאים אמינים וכל זה רק בגלל המחיר המגוחך שהם יציעו לנו. כאמור, משם הדרך לנפילה תהיה מהירה. תיקון לא איכותי לא רק לא פותר את הבעיה היטב אלא יכול לייצר בעיות רבות גם בהמשך. רצית לחסוך ובפועל תשלם הרבה יותר. לעומת זו כאשר בוחרים במעבדה עם טכנאים מוכשרים ואמינים, המצוידת במכשור מתקדם וחלקי חילוף איכותיים – השירות יהיה גם מהיר, גם איכותי וגם במחיר הרבה יותר טוב מאשר החלפת המכשיר כולו.

מהם הפרמטרים אשר נכון כי יובאו בחשבון בעת בחירת מקום עבור תיקון מסך גלקסי 10

פרמטרים בבחירת מעבדה לביצוע תיקון מסך גלקסי 10

אלו הפרמטרים אשר נכון כי יובאו בחשבון בעת בחירת מקום עבור תיקון מסך גלקסי 10:

מקצועיות המעבדה: במקצועיות אנו מדברים על צוות מקצועי של טכנאים ואנשי צוות שידעו לתקן או להחליף את המסך בלי לגרום לנזק בחלקים אחרים של המכשיר. טובים ככל שיהיו, גם הצוות המוכשר ביותר, יתקשה למלא את תפקידו בלי מכשור ייעודי וייחודי. לא תרצו שאת המסך שלכם יפתחו ויחליפו בעזרת פלייר. יש צורך בציוד עדין ומיוחד, במקרה זה.

הגינות ושקיפות: זהו מושג חמקמק אבל חשוב מאין כמוהו. לא תמיד נדע לזהות מעבדה אמינה. לעיתים רק נרגיש או נמנע בעקבות תחושות. נרצה שמי שיתקן את המכשיר יסביר לנו בפרוטרוט את מהות התקנה ואת העתיד להיעשות. לא נרצה למשל שהוא יעשה דבר הפוך ולא יגיד לנו את האמת או חמור מכך, "ישחיל" לנו כל מיני תיקונים שאנחנו לא נדרשים להם.

מבחן פשוט אך קריטי להיות המעבדה איכותית. האם היא מעניקה תעודת אחריות על תיקון מסך גלקסי 10.

ניסיון: ניסיון מוביל למקצועיות וניסיון מוביל גם למומחיות. אומנם דגמי הטלפונים החכמים יוצאים חדשות לבקרים ומשתדרגים כל העת אבל עדיין אין תחליף לניסיון, בייחוד בכל הקשור להחלפת מסך.

תעודת אחריות: מבחן פשוט אך קריטי להיות המעבדה איכותית. האם היא מעניקה תעודת אחריות על תיקון מסך גלקסי 10. במידה ותקבלו אחריות על ההחלפה, תוכלו לשוב אליה בלב שקט במידה והתקלה לא נפתרה. מעבדה שאינה נותנת תעודת אחריות- חייבת להדליק אור אדום אצלכם.

חלקים איכותיים ומקוריים: אמת, ניתן לבצע תיקונים גם באמצעות חלקים לא מקוריים. אבל חשוב לדעת שלחלקים אלו יכולה להיות תרומה מכרעת בגרימת נזקים בשלבים מאוחרים יותר ודבר זה מוכח.

תיקון מסך גלקסי 10 יכול להיות לא זול בכלל (ועדיין זול יותר מהחלפת מכשיר מלאה)

 

מחיר: כמובן שמחיר תמיד חשוב. אך אחד לא רוצה לבזבז כסף סתם. תיקון מסך גלקסי 10 יכול להיות לא זול בכלל (ועדיין זול יותר מהחלפת מכשיר מלאה). ועדיין, להחלפה איכותית חייב להיות מחיר. קשה מאוד לבצע החלפת מסך איכותית במחירי רצפה. ניתן לעשות זאת רק עם מעגלים פינות, משתמשים בחלקים לא איכותיים ולא מתחייבים לרמה גבוהה. כעת החליטו בעצמכם, האם אתם רוצים לשלם ביוקר על שירות זול?

זמינות ושירותיות: מכשיר הסלולר הפך עבורנו לכלי התקשורת העיקרי, לכלי עבודה ולחפץ מרכזי בחינו. לכן נרצה מהמעבדה שלנו שהשירות יהיה מהיר וזמין. אל תשימו את מכשירכם אצל מעבדה שמבטיחה תיקון רק בעוד כשבוע.

החלפת שקע טעינה גלקסי 4