תיקון מסך אייפון 6 s פלוס

תוכן עניינים

תיקון מסך אייפון 6 s פלוס עשוי להיות מעט טריקי, ולא בגלל שהתיקון יכול להיות יקר. למעשה, תיקון מסך אייפון 6 s + לא אמור לעלות לכם יותר מ-150 ₪ – 250 ₪ בממוצע. אבל מה לגבי חלקי החילוף? האם יהיה לכם קל להשיג חלקים למכשירים ישנים? בואו נדבר על זה.

מה יהיה עדיף, לבצע במעבדה תיקון מסך אייפון 6 s פלוס או לרכוש מכשיר חדש? זו שאלה שמשתמשים רבים שואלים את עצמם, ובסופו של דבר ההחלטה נופלת על 2 פרמטרים עיקריים – תקציב ודרישות מהמכשיר. אם הצרכים מהמכשיר שלכם הם צורכי עבודה, כנראה שתצטרכו רכישת מכשיר חדש. באילו מקרים נצטרך תיקון מסך אייפון 6 s פלוס? הנה כל המידע לפניכם.

מה צריך לדעת על תיקון מסך אייפון 6 s פלוס?

אחת הבעיות הנפוצות ביותר איתם מתמודדים משתמשי אייפון היא המסך הסדוק. ה-iPhone 6s Plus של אפל היה אחד הטלפונים הפופולריים ביותר בשוק כשהוא שווק בפעם הראשונה לפני כ-5-6 שנים בערך. לאנשים רבים יש הרבה שאלות לגבי תיקון המכשיר שלהם אם הם ישברו אותו. בין אם אתה צריך תיקון מסך או תיקונים אחרים, מחשוב לאתר את המעבדה הנכונה לטלפונים ניידים. בפועל, זה בדיוק מה שייקבע את איכות התיקון שתוכל להנות ממנו.

בנוסף ליכולת לענות על שאלות רבות על מכשירי אייפון שבורים, יש למעבדות מורשות גם מידע רב וטיפים על תיקון מסך לאנשים. בדרך כלל, עבור אנשים שמחפשים לתקן את המכשיר שלהם ולא מוכנים לשמוע על להחליף אותו באחד חדש. קחו בחשבון, לא כל המעבדות יהיו מוכנות לייעץ לכם ולבזבז את זמנן ללא תשלום. אם אתם צריכים מידע נוסף, יהיה בד"כ עדיף לפנות לפורומים אינטרנטיים כדי לחפש דבר עצה חכמה.

תיקון מסך אייפון 6 s פלוס עשוי להיות מעט טריקי, ולא בגלל שהתיקון יכול להיות יקר

האח הגדול של אייפון 6 – תיקון מסך אייפון 6 s פלוס

צריכים תיקון מסך אייפון 6 s פלוס במעבדה מורשית? חשוב לדעת, האייפון 6s פלוס הוא האח הגדול של האייפון 6. יש לו מסך גדול יותר, מה שאומר שיכול להיות קשה יותר לתקן אותו. כאשר יש לך בעיות עם המסך שלך, חשוב להחליף את הזכוכית במקום לתקן אותה. לא פעם, התיקון פשוט לא יחזיק או יהיה פחות איכותי מהחלפת מסך לחדש.

כמו כן, אם אתם נתקלים בבעיות עם התצוגה או התאורה האחורית, ודאו שאתם מטפלים בהן לפני שהן יהפכו לבעיות חמורות יותר. האם כדאי לתקן מסך אייפון 6S פלוס, או שעדיף לקנות אייפון חדש? בואו נדבר גם על זה.

תיקון מסך אייפון 6 s פלוס מול רכישת אייפון חדש

ישנם כמה יתרונות של תיקון טלפון, בעוד שישנם גם כמה חסרונות בתיקון טלפון ישן. אם אתם צריכים תיקון מסך אייפון 6 s פלוס, שווה לתקן את זה אם אתה לא רוצה להוציא הרבה כסף על טלפון חדש. אבל המסך צריך להיות במצב מושלם, אחרת אתה עלול להיתקל בבעיה גרועה יותר. יש אנשים שפשוט לא רוצים להשקיע במשהו חדש. הם מרוצים מהטלפון הישן, גם אם הוא מקולקל. ניתן לתקן את מסך ה-iPhone 6S Plus, אבל אולי לא שווה את הזמן והמאמץ לתקן אותו. מתי לא יהיה שווה לתקן אייפון 6 פלוס? כאשר המעבדה תגיד לכם שמאוד קשה לאתר חלקי חילוף עבור מכשירים ישנים. במקרים אלו, אולי עדיף לקנות חדש במקום לבזבז חודשים על תיקון הטלפון הישן. אייפון חדש יקר יותר מתיקון מסך אייפון 6S פלוס, אבל אין ספק שהאייפונים החדשים כוללים טכנולוגיות וחידושים שאין במכשירים ישנים כמו אייפון 6 s פלוס. בפועל, התוספת בתשלום שווה את זה, אם יש לכם תקציב לכך.

צריכים תיקון מסך אייפון 6 s פלוס במעבדה מורשית? חשוב לדעת, האייפון 6s פלוס הוא האח הגדול של האייפון 6.

תיקון מסך אייפון 6S פלוס, או שעדיף לקנות אייפון חדש?

כאשר מדובר על תיקון מסך אייפון 6 s פלוס ישן, חשוב להבין שעלות התיקונים וההחלפות עשויות להיות גבוהות מאוד ולעיתים קרובות היא שווה את ההוצאה של רכישת מכשיר חדש. מתלבטים מה לעשות?

כמו שאמרנו בשורות כאן למעלה, תיקון מסך אייפון 6 s פלוס יהיה יקר כאשר המעבדה תתקשה לאתר חלקי חילוף, או לא תהיה מקצועית מספיק. אם יש לכם מסך שבור באייפון 6S פלוס, אולי כדאי לתקן אותו. עלות התיקון נעה בין 150 ל-250 ₪ בממוצע, אבל זה יחסוך מכם את הצורך בקניית טלפון חדש.

הרבה פעמים במקום לבצע תיקון מסך אייפון 6, מעבדה חובבנית יכולה לגרום להרחבת הנזקים במכשיר