תיקון מסך אייפון בעפולה

תוכן עניינים

תיקון מסך אייפון בעפולהתיקון מסך הוא התיקון השכיח ביותר בעולם הטלפונים החכמים ולא בכדי. מסך המכשיר הוא החלק הרגיש ביותר בו, כך שבכל נפילה של המכשיר, סיכוי הפגיעה הרב ביותר הוא של המסך, מעבר לכל רכיב פונקציונלי אחר בטלפון. למרבה הצער, תיקון מסך הוא גם אחד התיקונים היקרים ביותר וגם זה מסיבה מובנת. המסכים המודרניים של הטלפונים החכמים עשויים זכוכית שעבר תהליכי עיבוד מורכבים בכדי להעניק לה חוזק מבני מרבי. לעיתים החוזק המבני הזה פשוט לא מספיק וכשהוא לא מספיק, עלינו לשלם לא מעט כסף כדי להחליף את המסך. ואחרי שאמרנו את כל זה, איפה נכון מבחינתכם לבצע תיקון מסך אייפון בעפולה? האם זה בכלל משנה או שכל מעבדה יכולה להתאים למשימה? על כך בשורות הבאות.

 

החלפת מסך בטלפון חכם – זה כבר לא אותו הטלפון

כאשר אתם קונים טלפון חדש באריזה, אתם קונים טלפון במצב הטוב ביותר שלו. בכל יום שעובר, חווה הטלפון שחיקה מסוימת. שחיקה זו היא לגמרי זניחה וזאת הסיבה שטלפון טיפוסי יכול ללוות אותנו לאורך שנים. יחד עם זאת, כאשר נגרם נזק מבני או תפקודי כלשהו לטלפון, הרי שנזק זה יכול להפוך את הטלפון למוצר אחר לגמרי, שלא דומה לאותו טלפון חדש ביומו הראשון, מבחינה מבנית כמובן. כל הרעיון של תיקון מסך אייפון בעפולה הוא, שלאחר התיקון תוכלו להמשיך להשתמש באייפון שלכם כתמול שלשום וזה אומר שהטלפון שלכם יישאר בדיוק כפי שהוא היה קודם לכן. אלא שמבחינה מבנית, הדברים שונים לגמרי. מדוע? ובכן, כאשר טלפון חדש יוצא מקו הייצור, הוא נמצא במצבו הטוב ביותר. המסך דבוק לגוף הטלפון בצורה הרמטית וחזקה, שהושגה בתהליכי ייצור ייחודיים שנועדו בדיוק לשם כך. מן הצד השני, כאשר אתם מבצעים תיקון מסך אייפון בעפולה, אתם למעשה מנתקים את כך גוף המסך מהמכשיר ומדביקים במקומו מסך אחר. ההדבקה בתיקון, גם אם מבוצעת על ידי החומרים הטובים ביותר ובצורה המקצועית ביותר, אינה משתווה לתהליכים המבוצעים בתהליך הייצור של הטלפון.

המשמעות היא, שלאחר השלמת התיקון תוכלו כמובן להשתמש בטלפון שלכם כתמול שלשום, אלא שכעת הטלפון שלכם יהיה רגיש הרבה יותר. אם בעבר הוא היה יכול לצאת בשלום כמעט מכל נפילה, הרי שכעת כמעט כל נפילה יכולה לגרום לנזק. נזק זה יכול לבוא לידי ביטוי בדפורמציה של מסגרת הטלפון באופן שיפגע באיטום ויאפשר חדירת לחות ואבק והוא יכול כמובן לבוא לידי ביטוי בשבירה חוזרת של המסך. במילים אחרות, אם מסרתם את הטלפון שלכם למעבדת תיקון מסך אייפון בעפולה ולאחר התיקון אתם חווים שבירה חוזרת של המסך במצב שבו קודם לכן זה פשוט לא היה קורה, דעו לכם שזה לגמרי נורמלי. הטלפון לאחר תיקון לא יכול לחזור, ברמה המבנית, להיות אותו הטלפון שיצא מקו הייצור ואת זה חשוב מאוד לדעת.

 

ובכל זאת, התיקון חייב להיות מקצועי

אחרי שאמרנו את כל זה, כאשר אתם מוסרים את הטלפון שלכם לצורך תיקון מסך אייפון בעפולה, אתם בהחלט רוצים לוודא שאתם מפקידים אותו בידיים מקצועיות. הוא אולי לא יחזור להיות בדיוק כפי שהוא היה קודם לכן, אבל הוא יכול להפוך להרבה דברים אחרים שלא הייתם רוצים להכיר. כך למשל, אם לא בוצע איטום נכון של מסגרת הטלפון לאחר החלפת המסך, יהפוך הטלפון שלכם לחדיר למים, ללחות ולאבק. בתוך זמן קצר אתם עלולים לסבול מתקלות שונות כמו אובדן שמע ברמקול, בעיות תפקוד של המיקרופון או של שקע הטעינה ובמקרי קיצון גם קצרים בלוח האם ואפילו אובדן כל תפקוד. הסיבה לכך היא כאמור חדירה של גורמים זרים דרך מסגרת הטלפון שלא נאטמה כראוי.

אם המסך שהוחלף לכם הוא אינו מסך מקורי של אייפון, אתם עדיין יכולים ליהנות ממנו כמו בעבר, אבל סביר להניח שמדובר במסך חלש יותר מבחינה מבנית ואם נחבר לכך את הרגישות הנובעת מעצם החלפת המסך, הרי שכעת כמעט כל נפילה קטנה של הטלפון לרצפה תוביל להיסדקות של המסך. כל זה כמובן, עוד לפני שדיברנו על כך הנזקים הפוטנציאליים שיכולים להיגרם לטלפון שלכם אם אתם מפקידים אותם בידיים לא מקצועיות או בידיים שאינן מתמחות באופן ספציפי בתחום של תיקון מסך אייפון בעפולה. ישנן מעבדות למשל, שמבצעות את כל סוגי התיקונים לכל סוגי הטלפונים וגם מוכשרות ומוסמכות לעשות זאת. אחרות מציעות את השירות הנרחב הזה, אבל אין להן באמת את הניסיון המתאים עם כל סוגי המכשירים. אחרות מתמחות ספציפית בסוגים מסוימים של טלפונים ואינן מקבלות טלפונים אחרים לתיקון. כאשר אתם מוסרים את הטלפון שלכם למעבדת תיקון מסך אייפון בעפולה, אתם רוצים לוודא שמדובר במעבדה שמתמחה בעבודה עם טלפונים של אייפון.

לכל טלפון המפרט הטכני שלו ובכל טלפון נדרשות פעולות שונות בכדי להבטיח את התיקון המקצועי ביותר ואת ההימנעות מפגיעה במערכות אחרות במכשיר. לאייפון יש את המפרט הטכני שלו ואת הפעולות הספציפיות שיש לבצע במסגרת תהליך של תיקון מסך אייפון בעפולה ולכן חשוב שתיקון כזה יבוצע במעבדה שמכירה את טלפוני אייפון ויודעת לבצע את התיקונים הנדרשים בצורה מקצועית ועל פי פרוטוקולים מסודרים של חברת אפל עצמה.

 

שירות תיקון מסך אייפוןלמה זה תמיד יותר יקר מאנדרואיד?

אם אתם מחפשים שירות תיקון מסך אייפון בעפולה, סביר להניח שכבר גיליתם שתיקון כזה יעלה כמעט תמיד יותר מאשר תיקון מסך של מכשיר אנדרואיד ונשאלת השאלה מדוע. ובכן, את התשובה ניתן לחלק לשניים. את החלק הראשון אתם יכולים בהחלט לקבל ולגבי השני אולי פחות תאהבו אותו. פעם אחת, חברת אפל היא חברה שמשקיעה המון באיכות המוצרים שלה ולא לחינם יכול אייפון להחזיק מעמד ללא כל תיקון למשך שנים ארוכות מאוד תוך הבטחת פונקציונליות מלאה של המכשיר. מסכי אייפון מיוצרים באמצעות חומרים וטכניקות בחזית הטכנולוגיה ובדרך כלל חברת אפל היא זאת שפורצת את הדרך עבור שחקנים אחרים שלאחר מכן "מחקים" אותה. על כן, מסכי אייפון הם פשוט יותר איכותיים ומיוצרים מחומרים יותר חזקים וטובים ולכן גם יותר יקרים וזוהי כמובן סיבה טובה ולגיטימית לגבות מחיר גבוה יותר על תיקון מסך אייפון בעפולה לעומת תיקון של מסך במכשיר אנדרואיד.

פעם שנייה, ואת זה אתם אולי פחות תאהבו, לקוחות אייפון נחשבים ללקוחות שמוכנים להשקיע הרבה יותר כסף באהבתם למכשירי אפל. מותג אפל הוא מותג של סגנון חיים ואנשים מוכנים לשלם לא מעט כסף בכדי לאמץ את סגנון החיים הזה ולהציג אותו ברבים. בהתאם לכך, עשויות מעבדות שונות להחליט שעבור תיקון מסך אייפון בעפולה הן גובות שיעור רווח גבוה יותר מזה שנגבה על מכשירי אנדרואיד. העניין הוא, שכמעט כל המעבדות מתמחרות על פי סטנדרטים אחידים בשוק ולכן סביר להניח שלא תוכלו למצוא הפתעות טובות משמעותיות, גם אם תעשו השוואת מחירים יסודית.

האם כדאי להחליף למסך חליפי או אך ורק מקורי?

ובכן, בעולם אוטופי היינו אומרים לכם שבכל תיקון מסך אייפון בעפולה, כדאי תמיד ונכון תמיד להחליף למסך מקורי של חברת אפל. אלא שבעולם בו אנו חיים, יכולים להיות פערי מחיר משמעותיים מאוד בין המסך המקורי ובין מסך חליפי, שעומד כמעט באופן מלא בכל המפרט הטכני של המסך המקורי. על כן, ההמלצה הגורפת שלנו היא תמיד לעבוד עם חלפים מקוריים ודברים אלה נכונים לא רק למקרה של תיקון מסך אייפון בעפולה, אלא גם לתיקון של רכיבים אחרים בסוגי טלפונים אחרים בכל רחבי הארץ. מן הצד השני, אם אתם מוגבלים בתקציב, אם הטלפון שלכם גם כך קצת מיושן ואתם מתכוונים להחליף אותו בשנה שנתיים הקרובות או אם המחיר על המסך המקורי נראה לכם מוגזם ולא מתקבל על הדעת, אתם יכולים לבחור גם באופציה של מסך חליפי. האייפון שלכם ימשיך להיות האייפון שלכם כמו שהכרתם אותו עד כה ולרוב כלל לא תוכלו להרגיש בהבדל כלשהו בין החליפי ובין המקורי בכל הקשור לרגישות המגע, המראה, חוויית הגלילה וכל האלמנטים האחרים שלהם אתם עשויים להיות רגילים באייפון המקורי שלכם. על הדברים האלה כמו על כל ההיבטים האחרים של תיקון מסך אייפון בעפולה, מומלץ להתייעץ עם אנשי המקצוע במעבדה ואם אתם יכולים גם לקבל חוות דעת מקצועית מאדם מקצועי נייטרלי שאתם סומכים על דעתו, מה טוב.