תיקון כפתור בית אייפון 7

תוכן עניינים

כפתור הבית באייפון 7 מורכב מחלק עיקרי בודד, כאשר התיקון הזה הוא אחד מהתיקונים הנפוצים במכשירי אייפון על כל דגמיהם. תיקון כפתור בית אייפון 7 כה נפוץ, מכיוון שהכפתור הזה נמצא בשימוש רב, מה שמאיץ את הבלאי הטבעי של החלק.

צריכים תיקון כפתור בית אייפון 7? כדי לתקן את כפתור הבית, תצטרכו לאתר מעבדת טלפונים מומלצת לתיקון כפתור בית אייפון. התיקון צריך לעלות בסביבות 150 – 200 ₪, תלוי ברמת המומחיות והמוניטין של המעבדה. כדי לתקן כפתור בית של IPHONE 7, אין צורך להחליף את לוח האם של הטלפון או לבצע חילופי חלקים משמעותיים אחרים. תיקון זה יכול להתבצע בעזרת כלי עבודה פשוטים שיש בכל מעבדת טלפונים מורשית.

עד כמה מורכב תיקון כפתור בית אייפון 7?

כפתור הבית של אייפון 7 הוא כפתור סטנדרטי, כלומר יש בתוכו רכיבים פשוטים שקיימים גם בדגמים ישנים אחרים של אייפון. לא מדובר בטכנולוגיה מורכבת כאשר צריך להחליף את כפתור הבית, מה שהופך את התיקון לזול למדי.

כמו כן, מעבדה שמכבדת את עצמה בדרך כלל תשחרר לכם את המכשיר תוך יום עבודה בודד. אם המעבדה מתעכבת כמה ימים ולא מוסרת לכם את המכשיר, ייתכן שהיא לא מקצועית מספיק. האייפונים כוללים את חיישן Touch ID, הרמקול והמיקרופון ועוד. בשל כך, חלק מהתיקונים עשויים לעלות יותר עקב העבודה המורכבת הנדרשת להשלמתם. אבל כשמדברים על תיקון כפתור בית אייפון 7, התיקון הזה לא אמור להיות מורכב. אם ככה, לפני שאתם מוסרים את המכשיר למעבדה, תבדקו מראש כמה זמן ייקח לה לשחרר לכם אותו בחזרה מתוקן.

כפתור הבית של אייפון 7 הוא כפתור סטנדרטי, כלומר יש בתוכו רכיבים פשוטים שקיימים גם בדגמים ישנים אחרים של אייפון.

מה כדאי לדעת על תיקון כפתור בית של IPHONE 7

בחלק מדגמי הטלפונים יש כפתור בית שמורכב מאלומיניום, לא מפלסטיק, מה שאומר שקשה יותר לתקן אותו בחלק מהמקרים. כמו כן, יש צורך לתקן אותו על ידי טכנאי מוסמך על מנת לקבל את התוצאות הטובות ביותר.

עלות תיקון כפתור הבית של אייפון 7 היא בדרך כלל קבועה (כ-170 ₪ בממוצע), ככה שבמקרה הכי גרוע פשוט תחליפו את הכפתור עצמו. אם המעבדה מציעה לכם לתקן במקום להחליף, תבדקו מה ההפרשים בעלויות התיקון. בדרך כלל, יהיה עדיף להוסיף עוד כמה שקלים כדי להחליף את הכפתור לאחד חדש.

תיקון כפתור בית אייפון 7 לא באמת יכול לסבול דיחוי, חשוב לבצע זאת מיד כשהכפתור מתקלקל.

היכן ניתן לתקן כפתור בית אייפון 7

ניתן לתקן כפתור בית פגום על ידי לקיחת הטלפון שלך לחנות אפל או למעבדה מקצועית אחרת. תלוי כמה חלקים צריך להחליף, כמה זמן נדרש לתיקון ומה עלות התיקון. כמו כן, אם יש לכם אחריות על המכשיר, זהו פקטור שצריך לקחת בחשבון גם כן. כשמדובר במכשירים יחסית ישנים כמו אייפון 7, בד"כ אנשים בוחרים להגיע למעבדת טלפונים מקצועית ופרטית (לא של אפל).

לקוח צריך לדעת שכפתור בית הוא הכפתור הפיזי בחזית ה-IPHONE 7. זהו כפתור פיזי אשר נותן למשתמש גישה למכשיר שלו בלחיצה עליו. ככזה, הכפתור הזה הוא מהותי עבור עבודה חלקה ורציפה עם המכשיר. אם הכפתור מתקלקל, זה ימנע ממכם מלהגיע ליישומים שאתם צריכים בנייד שלכם. אם כך, תיקון כפתור בית אייפון 7 לא באמת יכול לסבול דיחוי, חשוב לבצע זאת מיד כשהכפתור מתקלקל.

תיקון כפתור בית אייפון 7 – אולי אפשר לתקן לבד?

תיקון כפתור בית שבור באייפון לא חייב להיות יקר וקשה. אתה יכול לחסוך כסף על ידי ביצוע של התיקון הזה בעצמך. תמיד אפשר להזמין חלקי חילוף באינטרנט ולצפות במדריכים אינטרנטיים המסבירים כיצד לבצע תיקון כפתור בית אייפון 7 לבד. אבל חשוב מאוד להבין, אם אין לכם ידע וניסיון מקצועי, אתם בקלות יכולים להרחיב את הנזק למכשיר. מסקנה: תאתרו טכנאי לתיקון כפתור הבית של אייפון.

תמיד אפשר להזמין חלקי חילוף באינטרנט ולצפות במדריכים אינטרנטיים המסבירים כיצד לבצע תיקון כפתור בית אייפון 7 לבד

עד כמה נפוץ קלקול של כפתור הבית באייפון 7?

שאלה אחת שעולה בראשם של משתמשי אייפון רבים היא, "עד כמה נפוץ קלקול של כפתור בית באייפון 7?". כדי לענות על שאלה זו, עלינו להבין תחילה מהם הכפתורים. ישנם שלושה כפתורים בסך הכול באייפון 7: אחד להגברת/הורדת עוצמת הקול, כפתור הבית וכפתור השתקה. כפתורים אלו נמצאים בשימוש יום יומי והם צוברים בלאי טבעי. אם כך, תיקון כפתור בית אייפון 7 הוא תיקון די נפוץ, אולי אפילו נעז ונגיד שכמעט כל בעל אייפון צריך מתישהו לתקן את כפתור הבית.

צריכים תיקון לאייפון7? הקפידו לאתר טכנאי או מעבדה מורשית!

תיקון מסך אייפון 6 s פלוס עשוי להיות מעט טריקי, ולא בגלל שהתיקון יכול להיות יקר