אפליקצית שיחון רב לשוני

תוכן עניינים

קשה למצוא ישראלים שלא אוהבים לנסוע לחו'ל. הבעיה היא שבמדינות העולם, מטבע הדברים, לא מדברים עברית. הדבר מביא לקושי מהותי בתקשורת, שבכוחו לעיתים לפגוע בחווית הנסיעה כולה.

רבים מאותם ישראלים רוכשים מילון כיס בסיסי, אשר יאפשר להם לדעת לבטא את כל המשפטים אשר ייתכן שיידרשו להוציא מפיהם, בשלב זה או אחר בטיול.

אפליקצית שיחון רב לשוני, מבית MTF ("מילה תרגומים"), נועדה להפוך את כל התקשורת בין הישראלים לאנשי המקום לפשוטה הרבה יותר. אנחנו נסקור את המאפיינים העיקריים של אפליקציה זו.

על האפליקציה

כנובע משמה, אפליקצית שיחון רב לשוני כוללת בתוכה למעשה רשימה של משפטים שימושיים אשר נהוג להגיד במהלך שהות בחו'ל. לגבי כל משפט מסוג זה, תוצג המשמעות העברית, וכן האופן בו יש להגיד את המשפט בשפת המקור (באותיות לועזיות). כמו כן, המשתמש יכול לשמוע הקלטה של אופן ההגייה של המשפט,

אותם משפטים חשובים מחולקים על פי קטגוריות שונות, לרבות מסעדה, מלון, תחבורה, זמנים, מזג אוויר וכן הלאה. בכל אחת מהן, עשרות משפטים.

נכון לעכשיו, מגוון השפות באפליקציה רחב בכל קנה מידה, וכולל אנגלית, איטלקית, ספרדית, צרפתית, פורטוגזית, סינית, רומנית, טורקית- והרשימה עוד ארוכה. יש להדגיש כי כל שפה נדרש להתקין באפליקציה, בהליך קצר שאינו מצריך תשלום. על פי המפתחים, שפות נוספות נמצאות בפיתוח.

יתרונות אפליקצית שיחון

אפליקצית שיחון רב לשוני, אם כך, כוללת בתוכה מאגר שלם של משפטים, שהופכים אותה לשימושית ביותר עבור ישראלים רבים. מעבר לכך, הרי שמעלה עיקרית שלה היא העובדה שניתן להשתמש בה בכל עת, אפילו בהיעדר חיבור אינטרנט זמין. בהתחשב בעלויות הגלישה הסלולארית הגבוהות בחו'ל, יש לתת את הדעת על נקודה זו.

כמו כן, הרי שאת האפליקציה ניתן להוריד ללא כל תשלום. הדבר חוסך כספים רבים עבור רכישת השיחונים למיניהם, והופך את השהות בחו'ל כולה לפשוטה מעט יותר.

בכל עת, אגב, ניתן ליצור קשר עם חברת מילה, או לבקר באתר האינטרנט שלה.

ומה בנוגע לחסרונות?

למרות כל אלה, יש לציין כי אפליקצית שיחון רב לשוני עדיין אינה מושלמת. הניווט בה לוקה בחסר, שעה שלא מוצגות מילים בודדות, אלא אך ורק משפטים שלמים. כל זה פוגע מעט ביעילות שלה, והופך את אפשרות איתור המילה המסוימת לקשה מעט יותר. מה גם שאין באפליקציה מנגנון חיפוש או תרגום של מילים בודדות.

בנוסף על כך, יש המציינים כי האפליקציה אינה המדויקת ביותר שניתן למצוא כיום. ישנם משפטים אשר המשמעות המתורגמת שלהם אינה נכונה- דבר שביכולתו לגרום אי נעימות רבה במדינת היעד.

הדרך להורדת האפליקציה

אפליקצית שיחון רב לשוני זמינה, נכון לעכשיו, למכשירי אייפון ואנדרואיד כאחד. הורדתה, כאמור, נעשית ללא תשלום.

משקל האפליקציה על גבי המכשיר עומד על 4.5 מגה בייט.

ראו גם:

סקירת אפליקצית התרגום של babylon