אפליקציית עורכי דין ויעוץ משפטי

תוכן עניינים

עם השקתו של מכשיר האייפון הראשון בשנת 2007, עולם התקשורת הסלולארית עבר מהפכה של ממש. מעבר למסך הטאצ' האלגנטי, המצלמה האיכותית ונגן המוסיקה המתקדם, האייפון הביא עימו את בשורת האפליקציות. אפליקציות הינן למעשה יישומים סלולאריים המרחיבים באופן משמעותי את יכולותיו ותכונותיו של הטלפון הנייד.

ניתן לומר כי הן הופכות את הטלפון באחת לדפדפן אינטרנט, ספר טלפונים, ג'י.פי.אס, קונסולת משחק, יומן ועוד. האפליקציות לא נותרו נחלתה הבלעדית של חברת אפל האמריקנית. בתוך זמן קצר, הצטרפו לשוק הווירטואלי הזה שחקנים נוספים כגון גוגל (עם מערכת הפעלה אנדרואיד) וחברות נוספות.

על פי נתונים שפורסמו לאחרונה במגזינים טכנולוגיים, קיימות כיום בשוק למעלה מחצי מיליון אפליקציות שונות והפיתוח בתחום נמצא במגמת תאוצה הולכת וגוברת. מדי יום, משווקות לשוק אפליקציות חדשות ומתוחכמות. ניתן לחלק את האפליקציות לשני תחומים עיקריים – שימושיות ובידוריות.

במסגרת הסוג הראשון, מפתחי אפליקציות משתמשים ביכולתו של הטלפון החכם להתחבר לרשת האינטרנט ומשווקים לצרכנים מוצר המשלב בין אתר אינטרנט לאפליקציה קלה ונוחה לשימוש. התופעה פופולארית במיוחד בקרב חברות המפעילות זה מכבר אתרי אינטרנט המעניקים שירותים שונים. דוגמא לכך הינה האפליקציה של אתר עורכי הדין – LawGuide.

ייעוץ משפטי בלחיצת כפתור

אתר LawGuide הינו אתר המספק ייעוץ ומידע לגולשים בכל תחומי השדה המשפטי. באתר ניתן למצוא מאמרים, תקצירי פסיקה, חדשות עדכניות, פורומים משפטיים ועוד. מדובר באתר מוביל בתחומו המעניק מזה כעשור את שירותיו המשפטיים לאלפי גולשים מדי יום. לאחרונה, גם אתר עורכי הדין החליט להצטרף לכיכר הוירטואלית בעולם הטלפונים החכמים.

האתר השיק אפליקציה חדשה הנושאת את שמו והמאפשרת יצירת קשר עם עורכי דין בקלות ובפשטות באמצעות גלישה בטלפון הנייד ("בלחיצת כפתור"). האפליקציה פועלת הן על מערכת ההפעלה של האייפון (iOS) והן על מערכת האנדרואיד.

פיתוחה נועד להעניק מענה זמין לייעוץ משפטי במצבים בהם גולשים זקוקים לכך גם כאשר אין לידם מחשב ו/או ספר טלפונים זמין. מיותר לציין כי האפליקציה איננה משמשת רק למקרי חירום בלבד והיא מאפשרת לקבל ייעוץ משפטי גם בזמנים "רגועים" והכול בהתאם לצורך רלבנטי. לא זו בלבד, האפליקציה כוללת גם אפשרות של ניהול צ'ט דרך הטלפון הסלולארי עם עורך דין העוסק בתחום המבוקש. באתר חברים אלפי עורכי דין אשר ישמחו להעניק את שירותיהם לגולשים.

כלי חשוב מאין כמוהו

אפליקציית LawGuide הינה אפליקציה חינמית חשובה מאין כמוה. פעמים רבות, אדם זקוק באופן מיידי לייעוץ (ולו ראשוני) מעורך דין. דוגמאות למקרים מסוג זה ישנן למכביר. למשל, פיטורים, תאונת דרכים, בדיקת שכרות, עיקול חשבון בנק ועוד.

לא אחת, הייעוץ המשפטי הראשוני לא יסולא בפז וזאת משום שקיימת משמעות הרת גורל לתגובות הניתנות על ידי המעורבים "על המקום". אי לכך, אפליקציית עורכי הדין של אתר LawGuide מעניקה פיתרון מיידי ויעיל אשר יכול בהחלט להטות את הכף מבחינת נסיבות המקרה ותוצאותיו העתידיות. כאמור, האפליקציה טובה לא רק לשעת חירום אלא כמובן גם ל"ימים שבשגרה" וזאת בעיקר בשל היותה פשוטה וידידותית למשתמש.

במסגרת האפליקציה ניתן לשלוח SMS לעורך הדין באופן ישיר וזה יכול לענות על הקריאה ו/או להעבירה לעורך דין אחר ממשרדו. כמו כן, האפליקציה כוללת גם אינדקס עורכי דין המחולק לפני תחומי עיסוק ואזורי פעילות. משמע, גולשי האפליקציה יכולים בקלות רבה לקבל ייעוץ משפטי רלבנטי על פי הנושא המדובר ובהתאם למקום מגוריהם.

להורדת האפליקצה לאייפוןhttps://itunes.apple.com/il/app/wrky-dyn/id498797916?mt=8

להורדת האפליקציה לאנדרואידhttps://play.google.com/store/apps/details?id=com.marko.law

לאתרhttp://www.lawguide.co.il/