סמסונג גלקסי – סקירת דגמים

תוכן עניינים

אין ספק בכלל כי סמסונג, חברת האלקטרוניקה הגדולה בעולם מקוריאה היא אחד הכוחות המרכזיים בתעשיית האלקטרוניקה העולמית בכלל ובתחום יצרני המכשירים הניידים בפרט. החברה חייבת את ההצלחה האדירה הזו לסדרת מכשירי הסמסונג גלקסי שהיא משווקת כבר כמה שנים. כיום סדרת סמסונג גלקסי כוללת מגוון רחב של מכשירים, חלקם מראשית בסדרה וכבר אינם מיוצרים וחלקם חדשים ופורצי גבולות בכל השקה של מכשיר חדש. בישראל מוצרי סמסונג גלקסי מצליחים מאוד, בעיקר קו לסמארטפונים ולאחרונה גם הטאבלטים המוצלחים של החברה צוברים משתמשים רבים.

 

גלקסי GioGT-S5660

סמארטפון בסיסי וישן יחסית בסדרת סמסונג גלקסי, מציע מסך HVGA בגודל 3.2 אינץ', מערכת הפעלה אנדרואיד, מצלמת 3 MP, קישוריות WiFi, תמיכת AGPS, אפשרות הרחבת זיכרון עד 32GB ועוד מאפיינים. סמארטפון קטן ופשוט מאוד, לא חדשני בתכונות או ביכולות אבל מספיק למשתמשים פשוטים מאוד.

גלקסי מיני – GT-S5570

 

מוצר מסדרת סמסונג גלקסי שהיה פופולארי יחסית בשוק הביניים הבסיסי בישראל ובעולם, זהו סמארטפון פשוט ובסיסי מאוד מבחינת חומרה, מאפיינים ויכולות. מערכת ההפעלה היא אנדרואיד 2.3.4 העדכנית יחסית, מעבר 600Mhz, מצלמת 3 מגה פיקסל, מסך 3.1 אינץ', קישוריות אלחוטית, GPS וכן הלאה. המכשיר טוב וכאמור בסיסי מאוד.

סמסונג גלקסי אייס – GT-S5830

עוד מכשיר מוצלח ופופולארי מסדרת הסמארטפונים סמסונג גלקסי, זהו סמארטפון ביניים איכותי המתאים למי שרוצה מכשיר איכותי ומגוון אך לא זקוק להכי חדש והכי גדול בשוק. מערכת הפעלה אנדרואיד כמובן כמו כל מכשירי הסדרה, מסך 3.5 אינץ', מצלמת 5MP, מעבד חד ליבה 800 מגה הרץ, GPS, WiFi, מגוון חיישנים פנימיים וכן הלאה. מכשיר איכותי ופשוט יחסית שמספק את הסחורה.

סמסונג גלקסי S

כנראה המכשיר הכי מצליח של סמסונג בגזרת לסמארטפונים וזה שהביא אותה להיות הגורם המוביל במלחמה הצרכנית נגד האייפון של אפל. המכשיר הושק בשנת 2010 והיה פופולארי מאוד בשיק הישראלי והעולמי. מציע מעבד חד ליבתי במהירות 1Ghz, מסך 4 אינץ', אנדרואיד 2.2 עם אפשרות שדרוג ל-2.3, מצלמת 5 מגה פיקסל, GPS, WiFi וכן הלאה. מכשיר מוצלח מאוד לזמנו ועדיין אחד הנפוצים בישראל.

גלקסי WGT-I8150

מכשיר חדש מסדרת סמסונג גלקסי ולא מוכר כל כך בשוק הישראלי, הגלקסי W הוכרז באוגוסט 2011. זהו סמארטפון עם מסך 3.7 אינץ' ומעבד עוצמתי במהירות 1.4 גיגה הרץ ומערכת ההפעלה אנדרואיד גרסא 2.3.5. מצלמת המכשיר היא ברזולוציה של 5 מגה פיקסל, הוא תומך בכל התכונות והמאפיינים הסטנדרטיים של סמארטפונים ומציע סוללה בקיבולת של 1500 מילי-אמפר. המכשיר ממוצב כמכשיר בטווח הביניים וככזה הוא בהחלט אחד הטובים בשוק מבחינת חומרה ויכולות.

סמסונג גלקסי R

מכשיר גלקסי עם מעבד כפול ליבה  1Ghz שאינו זמין בשוק הישראלי אלא רק באירופה ואסיה, הושק באוגוסט 2011. זהו סמארטפון סמסונג גלקסי עם אנדרואיד 2.3.3, מסך 4.2 אינץ' מסוג LCD ולא S-AMOLED כמו הגלקסי S II הבכיר יותר, מצלמת 5 מגה פיקסל, יציאת HDMI ועוד שלל תכונות מתקדמות. סה"כ מכשיר איכותי ועשיר שאולי יגיע לשוק הישראלי בקרוב אך אולי גם יהיה זמין רק לרכישה עצמאית בחו"ל.

גלקסי S II – גלקסי 2

סמסונג גלקסי 2 הוא הממשיך של הגלקסי 1 הפופולארי, מדובר על מכשיר הדגל של החברה לשנת 2011 ועדיין אחד הבכירים בשוק העולמי (לפני ההשקות של תערוכת המובייל בברצלונה). הסמארטפון הזה של סמסונג גלקסי מגיע עם מסך 4.3 אינץ', הוא דק מאוד, מעבר כפול ליבה במהירות 1.2Ghz, מצלמת 8 מגה פיקסל עם פלאש, מסך איכותי מאוד וכן הלאה. סמארטפון חזק מאוד ואיכותי מאוד, גדול במימדי המסך ולכן מתאים למשתמשים כבדים שצורכים הרבה תכנים מולטימדיה וגולשים הרבה באינטרנט הסלולרי. השקתו של הגלקסי S 3 צפויה בהמשך שנת 2012.

סמסונג גלקסי Note

מכשיר מעניין מאוד מסדרת סמסונג גלקסי – סמארטפון שמשלב גם טאבלט, מעין מכשיר היברידי. המכשיר מגיע עם מסך 5.3 אינץ' משובח, מעבד כפול ליבה 1.4Ghz, כל היכולות והמאפיינים של סמארטפון/טאבלט עוצמתי, אפשרות עבודה עם עט סטיילוס ייעודי, ניווט, צילום וכן הלאה. מכשיר חזק ואיכותי שיתאים למשתמשים כבדים שרוצים ליהנות מהטוב שבכל העולמות בין סמארטפון גדול לטאבלט קטן.

גלקסי Beam – סמארטפון מקרן

בתערוכת המובייל בברצלונה בפברואר 2012 השיקה סמסונג את הגלקסי Beam, סמארטפון עם מעבד 1 גיגה הרץ כפול ליבה, מסך 4 אינץ' ושאר מאפיינים מתקדמים אך עם חידוש מעניין של מקרן איכותי בחלקו העליון – מקרן המסוגל לספק תמונה לגודל של כ-50 אינץ'

מכשירי הטאבלט של סדרת הגלקסי

סדרת סמסונג גלקסי כוללת כם מגוון רחב ומוצלח מאוד של מכשירי טאבלט. החברה מהווה את התחרות העיקרית לאייפד של אפל בגזרה זו ובהחלט מציעה מוצרים חזקים ואיכותיים מבוססי מערכת ההפעלה אנדרואיד. דגמי הטאבלטים מסדרת סמסונג גלקסי כוללים את המכשירים הבאים:

  • גלקסי טאב 7 אינץ' – המכשיר הראשון מסדרת הטאבלטים של סמסונג גלקסי.
  • גלקסי טאב 7.7 אינץ'
  • גלקסי טאב 8.9 אינץ'
  • סמסונג גלקסי טאב 10.1
  • סדרת גלקסי טאב 2 החדשה לשנת 2012 הכוללת מכשירים בגדלים של 7 אינץ' ו-10.1 אינץ'.