סוני אריקסון AINO

תוכן עניינים

יצרנית המכשירים הסלולאריים מהמובילות בעולם, סוני אריקסון, יצאה באמצע שנת 2009 עם סדרת מכשירי מולטימדיה בעלי מפרטים עשירים, כאשר המבטיח והמסקרן ביותר מהם הוא כנראה הסוני אריקסון AINO. מדובר על טלפון נוח, יפה במיוחד ובעל יכולות מולטימדיה מהעשירות בשוק.

נתונים כלליים של סוני אריקסון AINO

המכשיר מגיע בתצורה יפה ונוחה של טלפון סליידר, כאשר אחד היתרונות הוא מסך מגע בגודל 3 אינץ' שהופך את העבודה עם נגן המדיה של הסוני אריקסון AINO לנוחה ומרשימה מאוד.

מעבר להיותו טלפון סלולארי עם כל התכונות הרגילות של טלפון דור 3 עם נוחות השימוש המוכרת של סוני אריקסון מדובר על מכשיר שעיקר ייעודו מולטימדיה ובכך הוא מצטיין. סוני אריקסון AINO ניתן לסינכרון מלא ופשוט עם המחשב לאחסון סרטים, שירים, תמונות ועוד באמצעות חיבור אינטרנט אלחוטי.

יתרון משמעותי וחדשני של סוני אריקסון AINO היא תכונת השימוש מרחוק בקונסולת המשחקים PlayStation 3 – הטלפון מאפשר להפעיל מרחוק ולשחק בקונסולת המשחקים של סוני והפעולה עובדת בצורה חלקה ומפתיעה לטובה.

סוני אריקסון AINO מגיע עם אחת המצלמות הטובות בשוק הטלפונים, מצלמת 8.1 מגה פיקסל בעלת יכולות מרשימות במיוחד.

תכונות ותוספות נוספות שמעשירות אף יותר את הטלפון סוני אריקסון AINO הן GPS מובנה, חיבור WiFi לאינטרנט אלחוטי, 8GB זיכרון פנימי, חריץ הרחבה לכרטיס MicroSD, וחיבור אוזניות רגיל על שלט הבלוטות' שמגיע עם הערכה.

סוני אריקסון AINO – תצורה ונוחות שימוש

סוני אריקסון AINO הוא מכשיר חדשני עם מסך מגע חלקי – חלקי משום שהוא פועל בעיקר עם נגן המדיה של המכשיר ובמצב סגור. כאשר מחליקים את הסליידר למעלה לפתיחת המקלדת הרגילה של סוני אריקסון השימוש במסך המגע אינו אפשרי וקצת חבל שהיתרן לא מאפשר למשתמש לבחור לבדו באפשרות זו.

המקלדת של הסליידר נוחה מאוד לשימוש. ממשק המשתמש של סוני אריקסון AINO זהה למערכת ההפעלה המוכרת והפשוטה של סוני אריקסון והשימוש במכשיר פשוט מאוד.

בזכות שיטת הסליידר המכשיר קומפקטי מספיק ונוח מאוד בכיס למרות מסך גדול של 3 אינץ'. סוני אריקסון AINO מגיע בשני צבעים, שחור או לבן, מדובר ללא ספק על אחד הטלפונים היפים והאלגנטיים ביותר שנמכרים כיום בישראל – עיצוב חדשני אך ללא תוספות מיותרות כך שהוא מתאים לכולם.

מצלמת 8 מגה פיקסל של סוני אריקסון AINO מספקת תוצאות מעולות גם בצילום רגיל וגם בוידאו. למצלמה פלאש LED חזק, פוקוס אוטומטי, פוקוס ידני לעצמים ספציפיים מוצלח ביותר, זיהוי פנים של סוני ומייצב תמונה. החיסרון היחידי כנראה הוא זמן שמירת התמונה הארוך יחסית.

מה מקבלים עם הטלפון

הערכה של סוני אריקסון AINO גם עשירה מאוד ומפתיעה לטובה לעומת המקובל בשוק והסטנדרטים של סוני אריקסון ממכשירים אחרים.

  • שלט בלוטות' ששולט על נגן המדיה ועונה לשיחות – על השלט חיבור אוזניות 3.5 רגיל.
  • תחנת עגינה – תוספת מעולה לטלפון שמציעה טעינה וסנכרון של המכשיר עם מחשבים. אפשר להטעין בו זמנית גם את השלט הנייד.
  • אביזרים רגילים – מטען, כבל USB, כרטיס זיכרון 8GB והוראות הפעלה. התוכנות והתקני הטלפון יותקנו לבדן בחיבור ראשון למחשב.

יכולות מולטימדיה מרשימות

מהותו של טלפון סוני אריקסון AINO היא מולטימדיה – ובתחום זה הוא ממשיך להציג יכולות מעולות. המכשיר מציע נגן מדיה נוח ואיכותי מאוד למוסיקה וסרטים שמשודרים באיכות מצוינת.

אחד היתרונות המרשימים ביותר של סוני אריקסון AINO היא תכונת Remote Play שמאפשרת התחברות מרחוק מכל מקום למכשיר הפלייסטיישן שלכם ולגשת לכל קבצי המדיה שלכם.