אפליקצית סדר ת'מילה

תוכן עניינים

אחת האפליקציות החמות ביותר כיום בשוק ההורדות מעמידה במרכזה את המילה הכתובה. המטרה בה ברורה: להרכיב כמה שיותר מילים בפרק זמן נתון.

 האפליקציה, אשר שמה "סדר ת'מילה", זוכה עד כה לביקורות חיוביות ביותר. ואכן, נדמה כי זהו משחק מהנה, שיכול להעביר רגעים רבים של הנאה.

על האפליקציה

אפליקצית סדר ת'מילה פותחה על ידי חברת Talo, והיא נכנסת לקטגוריית משחקי החשיבה. המטרה בו, כאמור, היא להרכיב מספר גדול ככל האפשר של מילים, בנות חמש אותיות, בפרק זמן נתון אשר מוגדר מראש. ואגב, זו אינו משימה פשוטה כפי שנראה אולי על הנייר.

ברמה הכללית, כוללת האפליקציה שני מצבי משחק. הראשון הוא מצב משחק אינסופי, שבו למעשה המשחק יימשך כל עוד יודעים להרכיב את המילים – לכל מילה ניתנות 20 שניות להרכבה. כל פעולה שכזו תזכה את השחקן במילה נוספת, ובשניות חשובות נוספות. כאן, המטרה היא לשבור את שיאי הזמן, כלומר, להרכיב מספר מילים גדול ככל האפשר.

מצב המשחק השני באפליקציה הוא מצב ה"בליץ", אשר פרק הזמן הניתן בו למשתמש ידוע מראש, ועומד על שלוש דקות בדיוק. במצב הזה, ברור שנדרש להגיע להישגים מרשימים ככל האפשר בפרק הזמן הנדרש.

סוגיית השיפוט

במהלך השבועות הראשונים של הופעת האפליקציה בשוק, היה ניתן להבחין בהיבט בעייתי מסוים בה – והוא מילים מן המניין, כביכול, אשר אינן הוגדרו כנכונות על ידי האפליקציה.

עם זאת, הרי שעם הגרסאות המתקדמות שלה שופר היבט זה במידה משמעותית. בעיקר הדברים אמורים לגבי הקומבינציות של המילים. במצב הנוכחי, האפליקציה תקבל כל צירוף אפשרי של מילה.

בסך הכול, יש במאגר של האפליקציה, נכון לעכשיו, כ-550 מילים. סביר מאד להניח שבעדכונים הבאים של האפליקציה מספר המילים יגדל, דבר שיגדיל את מספר האפשרויות עבור השחקנים.

כך המטבעות נכנסים לתמונה

יש להדגיש כי אפליקצית סדר ת'מילה מציעה מספר גלגלי הצלה, בהם ניתן להשתמש בכל משחק כאשר נתקלים בקושי מהותי בהרכבת מילה. כך, ניתן להשתמש בשלושה גלגלים, אשר למעשה מאפשרים למשתמש לדלג על מילים שאינו יכול להתמודד איתן. יחד עם זאת, בדיקה הראתה כי בחלק מהמקרים אפשרות הדילוג לא בהכרח פועלת, דבר שעל המפתחים לתת עליו את הדעת.

תוסף חשוב באפליקצית סדר ת'מילה הוא מטבעות המשחק. כמיטב המסורת, אלו הן מטבעות וירטואליות, אשר המשתמש צובר במהלך המשחקים שלו. באמצעותן, ניתן לקנות עזרים שונים, דוגמת דילוג על מילה מסוימת, גילוי אות ספציפית בה וכן הלאה.

ההורדה – בחינם

ברמה הכללית, אפליקצית סדר ת'מילה היא אפליקצייה חינמית, אשר הורדתה והשימוש בה אינם כרוכים בתשלום. עם זאת, ביכולת המשתמש לשדרג את האפליקציה, תמורת תוספת תשלום. השיפור העיקרי הוא הסרת הפרסומות, שמצב הרגיל מהוות חלק בלתי נפרד מהאפליקציה.

משקל האפליקציה על גבי המכשיר עומד על כ-9 מגה בייט. היא זמינה עבור מכשירי אייפון ואנדרואיד כאחד.