מרכזי שירות ומעבדות תיקונים

תוכן עניינים

השירותים השונים שמספקות החברות הסלולריות

הרשתות הסלולריות השונות, מספקות עבור לקוחותיהן הרבים מגוון רב של שירותים וסיוע. ברוב המקרים, מוקדי שירות שונים מספקים ללקוח הסלולרי את השירותים הבאים:

  • עזרה ותמיכה
  • מעבדות תיקונים
  • שיווק של אביזרים ועזרים
  • מכירה וכן שדרוג למכשירים חדשים

במאמר זה ננסה לעמוד על התכונות העיקריות שניתן למצוא במרכזי השירות ובמעבדות התיקונים של כל אחת מארבע החברות הסלולריות בשוק הישראלי.

מרכזי שירות ומעבדות תיקונים – פרטנר אורנג'

מרכזי השירות והמכירה של אורנג' מכילים שירותים רבים, ביניהם ניתן למצוא שירותי מכירת מכשירים חדשים (ללקוחות חדשים או ללקוחות קיימים בעלי מספר טלפון שעליו מעוניינים לשמור) שירותי תיקונים למכשיר, התקנת דיבורית, השאלת מכשירים לנסיעות למדינות מסויימות בחו"ל, עדכון כרטיסי SIM, עדכון זיכרונות במכשיר.

מרכזי השירות והתמיכה של חברת אורנג' פרוסים בכל הארץ, ונחלקים לשניים:

1. מרכזי שירות ומכירה – המכילים מעבדות במקום.

2. נקודות שירות ומכירה – על פי רוב באיזורי מסחר ואיזורים נגישים. נקודות אלו אינן מכילות שירות תיקונים במקום, אלא מאפשרות את שליחת המכשיר למעבדה ותיקונו בתוך כ-24 שעות.

באתר האינטרנט של אורנג' ניתן לקבל רשימת מעבדות תיקונים, מרכזי שירות ותיקונים, מרכזים שבהם ניתן להתקין דיבורים וכן נקודות שירות ומכירה שבהם ניתן לרכוש מכשירים ולשלוח מכשירים לתיקון. בנוסף, באתר המקוון של אורנג' ניתן למצוא חנות וירטואלית ובה ניתן לרכוש הן מכשירים סלולריים והן אביזרים לסלולרי.

מרכזי שירות ומעבדות תיקונים – סלקום

חברת הסלולר סלקום, מספקת שירותי תיקונים ומכירת אביזרים למכשירי הטלפון השייכים לרשת. סלקום מחזיקה מעל 200 נקודות שירות ומכירה הפרוסים בכל הארץ. במרכזים אלו, ניתן לקבל שירותים כמו מכירת טלפונים סלולריים חדשים, שדרוג מכשירים, תיקוני טלפונים סלולריים שהתקלקלו ותיקון מכשירי כף יד.

כמו כן, ניתן לקבל במרכזים אלו התקנה ראשונית של דיבוריות לרכב, תיקון דיבוריות שהתקלקלו, תמיכה ושירותים בנוגע לסלקום חו"ל וכן תיקון מכשירים כשרים. המכשירים הכשרים, נבדלים ממכשירי טלפון סלולרי אחרים באישור שקיבלו מועדת הרבנים לענייני תקשורת. כמו כן, על מנת לשמור על כשרותם של המכשירים הללו יש לשמור על תנאי אחזקה נאותים.

בחלק ממרכזי השירות של סלקום ניתן לקבל שירות תיקונים בתוך שעה אחת ובחלק ממרכזי השירות (הקטנים יותר) אין מעבדת תיקונים והשירות הניתן הינו שליחת מכשיר הטלפון למעבדת שירות ותיקונו בתוך 48 שעות. על מנת להקל על התהליך, ניתן לבקש שהמכשיר ישלח עם שליח עד הבית לאחר תיקונו.

באתר האינטרנט של חברת סלקום, ניתן למצוא רשימה מפורטת של נקודות שירות ומכירה וכן רשימה של השירותים שמספקת כל נקודה כזו. נוסף לכך, דרך אתר האינטרנט של החברה ניתן לברר בנוגע למצבו של מכשיר טלפון סלולרי שנשלח למעבדה. בהקשת מספר הטלפון של המכשיר ניתן לקבל הודעה מיידית בנוגע למצבו והתקדמות הטיפול בו.

מרכזי שירות ומעבדות שירות ותיקונים – פלאפון

חברת התקשורת הסלולרית פלאפון, מפעילה 13 מוקדי מענה טלפוני עבור שירות לקוחות, 42 מרכזים גדולים של שירות ומכירה, ומעל 100 נקודות שירות הפזורות ברחבי הארץ.

באתר האינטרנט של החברה ניתן למצוא פירוט רב בנוגע לנקודות המכירה, נקודות השירות, מעבדות התיקונים והשירותים המתבצעים בכל אחד.

מרכזי שירות ומעבדות תיקונים – מירס

מירס מפעילה 19 מרכזי שירות ברחבי הארץ, ועוד מספר נקודות מכירה המפורטים באתר האינטרנט שלה. כמו כן, חברת מירס מפעילה מוקד שירות לקוחות המעניק מידע בנושאים רבים, כגון תפעול מכשיר המירס, עדכון והוספה של שירותים ודיווח על תקלות ברשת.