אפליקצית מחירון רכב לוי יצחק

תוכן עניינים

כל מי שעומד לרכוש רכב, חדש או יד שניה, מוצא את עצמו מברר על המחיר שלו. בשלב מסוים, מגיעים רבים מהחיפושים אל מחירון הרכב לוי יצחק, הנחשב למפורסם ביותר בישראל – אולי אפילו עד רמת מונופול של ממש. במרוצת השנים, נשמעו טענות רבות על כך שהמחירון לא בהכרח מייצג את הנעשה בשוק, וכולל מחירים יקרים מאשר הדרוש. אלה לא מנעו מרבים להתבסס עליו.

בסוף החודש שעבר, יצאה לשוק אפליקצית מחירון רכב לוי יצחק, שנועדה להעביר את שדה המשחק לזה של הטלפונים החכמים. החדשות הרעות הן שמדובר באחת האפליקציות מעוררות המחלוקת שיצאו לשוק, וכזו הזוכה לביקורות שליליות ביותר.

האפליקציה מותאמת למכשירי אייפון בלבד.

מה כוללת האפליקציה?

אפליקצית מחירון רכב לוי יצחק, מבית ynet, נועדה לכלול בתוכה מחירים מעודכנים של דגמי כלי הרכב השונים על פי שנת ייצור, יצרנית, דגם, רמת גימור וכן הלאה. כמו כן, יוצג המפרט המדויק של כלי הרכב השונים. מיותר לציין שכל שנה שעוברת מעדכנת את מחיר הרכב כלפי מטה.

לכאורה, מחירון זה יכול לסייע לנו לבצע רכישה מושכלת של כלי רכב, וכן לדעת מהו שוויו של הרכב אשר נמצא ברשותנו. האפליקציה נועדה לכלול בתוכה את כל המידע הזה, דבר שמונע את הצורך לבדוק את המידע באתרי האינטרנט השונים, או לחילופין לרכוש את הספר המלא של לוי יצחק (בתשלום).

ואז מורידים את האפליקציה, ומבינים מדוע הביקורות עליה כל שליליות.

הקו הדק שבין אפליקציה חינמית לכזו שבתשלום

אפליקצית מחירון רכב לוי יצחק מעידה על עצמה כאפליקציה חינמית. ככזו, ניתן להוריד אותה ללא כל תשלום. אולם, כאשר באים לבצע פעולה מסוימת באמצעותה, אפילו חיפוש דגם מסוים, פתאום עולה דרישת התשלום, הנדרש להמשך השימוש. הסכום המינימלי של התשלום עומד על לא פחות מאשר 20 שקלים, סכום מוגזם לכל דבר ועניין.

לא ניתן לבצע באפליקציה דבר מבלי לשלם את הסכומים האלה, דבר שגורר, מטבע הדברים, תגובות נזעמות בקרב משתמשים. אלה מביאים גם לדירוג נמוך ביותר של האפליקציה ב-Appstore כוכב אחד בלבד מבין חמישה. למעשה, מבין 126 הדירוגים, לא נמצא כרגע משתמש אחד שלא העניק לה את הציון הזה, הנמוך ביותר האפשרי.

אלה שכן הורידו את האפליקציה, טוענים כי המידע בה אינו המעודכן ביותר שניתן למצוא, וכן שחסרים בה דגמים חשובים של היצרניות השונות. באופן אישי, אנחנו ממליצים לנסות למצוא את המחירים המעודכנים במחוזות אחרים- למשל, מחירון yad2 המבטא את השוק באופן ראוי, או לחילופין המחירון של איגוד השמאים.

ההורדה – למכשירי אייפון בלבד

באם אתם מעוניינים להוריד את אפליקצית מחירון רכב לוי יצחק למרות כל מגרעותיה, תוכלו לעשות זאת, נכון לעכשיו, אם ברשותכם מכשיר אייפון בלבד. לא ברור האם ומתי תתווסף גם גרסה למכשירים מבוססים מערכת ההפעלה אנדרואיד.

משקל האפליקציה על גבי המכשיר עומד על כ-3 מגה בייט.