אפליקצית לקט ישראל (Leket Israel)

תוכן עניינים

בישראל, חיים כיום כמעט שני מיליון אנשים אשר התזונה שלהם מוגדרת כאינה מספקת, חלק ניכר מהם ילדים. מנגד, אנחנו שומעים בכל מקום על הסולידריות הישראליות, והעזרה לזולת שמאפיינת את כל אחד מתושבי המדינה שלנו.

אחד ההיבטים המשמעותיים ביותר של כך הוא תרומת מזון לנזקקים- האם הטלפון החכם שלנו יכול לסייע בכך?

התשובה הפשוטה לשאלה הזו היא אחת: בהחלט. וזאת, בין היתר, באמצעות אפליקצית "לקט ישראל", אשר מקשרת את המשתמשים לסניף הקרוב ביותר של הארגון החשוב הזה, כמו גם לסניפי עמותות אחרות.

על לקט ישראל

לקט ישראל מגדיר עצמו כ"בנק המזון הלאומי". זהו למעשה ארגון גג שנועד להעניק מזון וסיוע מקצועי לנזקקים באמצעות מאות עמותות. כך, פעילותו נערכת בכל רחבי הארץ, ומבוססת במידה רבה על קטיף בשדות חלקאיים, איסוף עודפי מזון מאירועים, מסיבות וכו', רכישה מרוכזת של מזון, העלאת המודעות לתזונה נכונה, ועוד.

כך האפליקציה נכנסת לתמונה

אפליקצית לקט ישראל שוחררה לשוק האפליקציות לפני למעלה משנה. היא פותחה על ידי חברת Quickode ltd.

המטרה העיקרית של האפליקציה היא להפוך את הניווט לאותן נקודות פעולות של הארגון לפשוט הרבה יותר.

האפליקציה מבוססת למעשה על שיתוף פעולה עם אפליקצית הניווט המצליחה Waze, ומאפשרת למשתמש לראות את העמותות הפועלות בקרבת מקום.

יש להדגיש כי המפה שמוצגת ניתנת לצפייה בשני אופנים. הראשון הוא תצוגה אינטרקטיבית, והשני מפת לווין "אמיתית" של האיזור. כך, הסניפים יוצגו על פני המפה, וניתן יהיה להפוך אותם ליעד הניווט. אפשרות יעילה אחרת היא לחפש עמותה על פי שמה, ולראות את הסניפים הקרובים שלה על גבי המסך.

כל הממשק, יש לציין, מובא בשפה האנגלית בלבד- נקודה שיש לתת עליה את הדעת.

יצירת קשר עם לקט ישראל

אפליקצית לקט ישראל מציגה גם פירוט קצר על פועלה, וזה יובא בלשונית ה-About שבמסך הראשי של האפליקציה.

בנוסף על כך, ניתן להגיע בלחיצת כפתור לאתר האינטרנט של הארגון, לשלוח לאנשיו דואר אלקטרוני או לחילופין להתקשר אליו.

הפירוט קיים גם לגבי כל אחת מהעמותות אשר מוצגות באפליקציה. כאן יובא פירוט קצר מאד של פועל העמותה, מיקומה ומספר הטלפון שלה. גם כאן, ניתן להפעיל בכל עת את הניווט, ולהגיע אליה במהרה לצורך התרומה.

אפשר גם לתרום

לא יכולים להגיע לאחת העמותות הפועלות, אך מעוניינים לתרום ללקט ישראל בכל מקרה? אין בעיה. האפליקציה מאפשרת גם תרומות בכל סכום, וזאת באמצעות כרטיס אשראי. כל התהליך, מיותר לציין, מאובטח לחלוטין.

כך מורידים את האפליקציה

אפליקצית לקט ישראל זמינה עבור מכשירי אייפון ואנדרואיד כאחד, והיא מתאימה למרבית הגרסאות של הטלפונים החכמים האלה. יש לציין כי ההורדה שלה אינה כרוכה בכל תשלום מצידו של המשתמש.

משקל האפליקציה על גבי המכשיר עומד על כ-1.5 מגה בייט בלבד.