חברת שחזור מידע – כך תוכלו לעשות בחירה מוצלחת

תוכן עניינים

בעבר רוב המידע היה נמצא בהישג יד, ולכן היה מאוד קשה לאבד אותו. אך בעידן שבו הטכנולוגיה שולטת בכל פינה, המידע נמצא במקומות שונים. לעיתים המידע שאותו אחסנתם לאורך שנים עלול להיעלם, ואתם לא תוכלו לשחזר אותו בעצמכם. קיימים התקני אחסון רבים, שנחשבים לדעת רבים כהתקנים אמינים במיוחד. אך למרות היותם התקני אחסון אמינים במיוחד, המידע בהם עלול ללכת לאיבוד מכל מיני סיבות. מה עושים כאשר המידע שדאגתם לשמור הולך לאיבוד? פונים לחברת שחזור מידע.

החברה הזאת היא החברה היחידה שיכולה להשיב את המידע שהלך לאיבוד. קיימים כל מיני קריטריונים שאמורים לאפשר לכם לסייע לעשות את הבחירה הנכונה. הרי כל חברה המציעה את השירות הספציפי הזה תבטיח לכם הרים וגבעות. מבחינתכם אמורות להיות כל מיני נקודות שהן הנקודות הכי חשובות בעת בחירת החברה. כך תמצאו את עצמכם במצב שבו תוכלו לסמוך על החברה שאמורה לשחזר לכם את המידע.

 

באילו מצבים תדרשו לבצע שחזור מידע?

קיימות כל כך הרבה אפשרויות וסיטואציות, כך שלעולם לא תוכלו להיות מוכנים לכל תרחיש. לעיתים אובדן המידע יגיע דווקא מהמקום הכי לא צפוי, מקום שלא יכולתם לחזות אותו מראש. לכן תמיד טוב שיהיה לכם אל מי לפנות על מנת להחזיר את המידע שנעלם. המצב השכיח ביותר שיחייב אתכם לבצע שחזור של המידע הוא מצב שבו ההתקן ניזוק פיזית. כלומר שהוא נהרס מסיבות שונות, ולכן כל המידע ששמרתם עליו ייעלם כלא היה. סיבה אפשרית נוספת היא שקרתה תקלה לוגית אשר מונעת מכם לגשת למידע ששמרתם על ההתקן. לעולם אל תגידו – "לי מצב כזה לא יכול לקרות", כי אף אחד לא יכול להגיד אמירה כזאת בביטחון מלא. לא מעט אנשים מספרים כי דווקא הם מצאו את עצמם מאבדים את כל המידע.

 

מהם אחוזי ההצלחה של החברה?

כל חברה מביאה איתה אחוזי הצלחה שונים בעבודות שחזור מידע. אתם מבחינתכם תרצו לבחור בחברה שמציגה אחוזי הצלחה גבוהים, אחוזי הצלחה של למעלה מ-90 אחוז. אם החברה מציגה אחוזי הצלחה נמוכים, אין סיבה שתפנו אליה. בסופו של יום תמצאו את עצמכם מקבלים שירות לא מספק, כזה שלא יביא אתכם אל התוצאה הרצויה. התוצאה הרצויה היא שתוכלו להשיג גישה לכל המידע ששמרתם על ההתקן. אם לחברה יש אחוזי הצלחה גבוהים בשחזור מכל סוג שהוא, תוכלו לסמוך עליה ללא צל של ספק. תוכלו לצאת מנקודת הנחה כי בקרוב מאוד תהיה לכם גישה לכל המידע שנעלם.

 

מה קורה אם לא מתבצע שחזור מידע?

מבחינתם הסיטואציה האידיאלית היא שהחברה תוכל לשחזר לכם את המידע. אך מה יקרה אם החברה לא תצליח לבצע את השחזור? במקרה כזה אין סיבה שתשלמו כסף על השירות. הרי לא קיבלתם את השירות כפי שדרשתם אותו. רוב החברות המיומנות מציעות החזר כספי במקרה שבו הן לא מצליחות לשחזר. לרוב מדובר על חברות שמאמינות ביכולות שלהן, כאלה שבטוחות שהן יצליחו במשימה. אם חברה מסוימת בטוחה ביכולות שלה, לא תהיה לה בעיה להציע החזר כספי במקרה שבו היא לא תצליח לשחזר. הרי המצבים הללו כמעט ולא קורים, בטח כאשר לחברה יש אחוזי הצלחה גבוהים.

 

תוך כמה זמן המידע משוחזר?

לא פעם תמצאו את עצמכם במצב שבו תרצו לקבל שירות מהיר. הרי המידע שנמצא על אותו התקן עשוי להיות קריטי לסיטואציות מסוימות. אם כבר אתם מחפשים אחר חברת שחזור מידע, תדאגו שהיא תבצע את העבודה במהירות. אך בו בזמן עליכם לוודא כי המהירות לא אמורה לבוא על חשבון איכות העבודה. תרצו לדעת כי השחזור יתבצע בצורה מקצועית, כך שאף קובץ או מסמך לא יתפספס. יש חברות מיומנות המסוגלות להציע שירות מהיר, אך בו בזמן לדאוג כי הוא יהיה איכותי. שירות מהיר ימנע מכם להתמודד עם כל מיני סיטואציות לא נעימות. לאחר שהעבודה תסתיים, תוכלו לחזור במהירות לשגרת החיים הרגילה.

 

מה הלקוחות מספרים על החברה?

אם יצא לכם לפנות אל חברה מנוסה, ככל הנראה שהיא סיפקה שירות ללקוחות שונים. שחזור מידע זה לא עניין של מה בכך, מדובר על עניין מאוד חשוב. תרצו לדעת כי אתם מפקידים את המשימה בידיים הכי בטוחות שיש. מהסיבה הזאת בדיוק שווה לכם לשמוע מה הלקוחות האחרים מספרים על החברה. הם יספרו לכם בצורה הכי ברורה שיש על השירות ועל העבודה שהחברה ביצעה. פתאום לא מעט מסימני השאלה שהעסיקו אתכם יהפכו להיות סימני קריאה ברורים. תוכלו למצוא גם לא מעט ביקורות על חברות שונות, ביקורות שאמורות להרחיק אתכם מהן. כל חברה שיש מאחוריה כמות גדולה של ביקורות היא כזאת שלא מומלץ לפנות אליה.

 

מהי העלות של ביצוע העבודה?

העלות הסופית של שחזור מידע נקבעת בהתאם למצב בפועל. כל סוג של התקן מחייב התייחסות שונה, כל תקלה מחייבת ביצוע פעולות אחרות. לפיכך יהיה מאוד קשה לספק הצעת מחיר כללית שתהיה תקפה גם למקרה הספציפי שלכם. אך אחרי שקיבלתם הצעת מחיר, תרצו לדעת כי מדובר על הצעת מחיר הוגנת. כזאת שלא תהיה גבוהה מאוד בהשוואה להצעות מחיר של חברות אחרות. אין סיבה שתשלמו מחירים זולים על עבודה מקצועית, אך אין סיבה שתשלמו ביוקר. תנסו למצוא את החברה המציעה שירותי שחזור מידע במחירים שפויים. מחירים שתוכלו לעמוד בהם, ולהחזיר אליכם את המידע שכבר חשבתם שהלך לאיבוד. לעיתים שווה לשלם קצת יותר על מנת לקבל שירות מחברה עם רזומה מרשים.

 

איך תצטרכו להעביר את ההתקן?

רגע לפני שאתם בוחרים חברת שחזור מידע, תרצו לדעת איך תוכלו להעביר אליה את ההתקן. יש חברות המציעות שליחים עד לבית הלקוח או עד לבית העסק. חברות אחרות מציעות פריסה ארצית, על מנת שתוכלו להגיע אל הנקודה שקרובה לאזור מגוריכם. כל אחת מהאפשרויות הללו היא מעולה, רק תוודאו שהיא רלוונטית עבורכם. הרי אם לא תהיה לכם דרך נוחה להעביר את ההתקן, לא תעשו זאת במהירות. לכן מראש תמנעו מעצמכם להתעסק עם נסיעות או התעסקויות מיותרות. יש לכם אפשרות למצוא את החברה שתתאים את עצמה אליכם. אין סיבה שאתם תצטרכו להתאים את עצמכם לחברה שאמורה להעניק לכם שירות.

 

מעבדה לשחזור מידע דטאה קייר

המידע שלכם הלך לאיבוד? זוהי בהחלט סיטואציה לא נעימה, כזאת שעלולה לתסכל אתכם במיוחד. אך לרוב זוהי בכלל לא אשמתכם, ולא הייתה לכם אפשרות למנוע מהמצב לקרות. אך ישנה דרך אחת שתאפשר לכם להחזיר את המצב לאחור, שחזור מידע על ידי חברה מקצועית. מעבדה לשחזור מידע דטאה קייר היא המקום שבו תוכלו לשחזר את המידע בקלות. המעבדה מתעסקת שנים רבות בנושא הספציפי הזה, כך שיש לכם על מי לסמוך. המעבדה מתמחה בשחזור מידע ממגוון רחב של התקנים שונים ומגוונים. כך שלא משנה איזה התקן היה לכם, יהיה אפשר לשחזר את המידע שהלך לאיבוד. הכי חשוב שתדעו כי כאשר המידע הולך לאיבוד פונים אל מעבדה לשחזור מידע דטאה קייר.