החלפת שקע טעינה גלקסי 4: מה לעשות כשהטלפון אינו נטען

תוכן עניינים

מה לעשות כשהטלפון אינו נטען קיימות מספר אפשרויות זמינות להתמודד עם גלקסי 4 שנטען באיטיות, שאינו נטען, שאינו נדלק, וכל הבעיות שביניהן.

במצבים בהם הסוללה מתרוקנת במהירות, מאמר זה מתאים לצרכים שלכם ומסביר מה לעשות, ומתי מגיע הצורך בשירות החלפת שקע טעינה גלקסי 4. בואו נראה איך השירות עובד.

החלפת שקע טעינה גלקסי 4

היבטים שחשוב להבין על טעינת גלקסי 4

יש להימנע מטעינת מכשיר גלקסי 4 ליד מקור מים, או בתנאים חמים או לחים מדי. חשוב גם להקפיד לא להטעין יתר על המידה את המכשיר; טעינה למשך הלילה כשהסוללה שלכם צריכה רק שעתיים או שלוש אינה מומלצת, ומובילה להתפוצצות הסוללה או נזק למכשיר.

למכשיר שלכם יש מתג ניתוק לסוללה שלכם, אבל לפעמים הוא אינו עובד. חשוב לוודא תמיד שאתם מטעינים את הטלפון שלכם לא יותר מהזמן הנדרש, ואם הקפדתם על פרקי זמן נאותים להטענת הסוללה אבל הטעינה עדיין איטית או שאינה עובדת, יש להזמין שירות החלפת שקע טעינה גלקסי 4.

הקפדה על צעדי זהירות

לפני הזמנת שירות החלפת שקע טעינה גלקסי 4, יש להקפיד על אמצעי זהירות: חשוב להימנע מהחלפת שקע הטעינה במטען זול של צד שלישי שאינו מורשה בהחלפת רכיבים שאינם מקוריים. כמו בכל ציוד חשמלי אחר, יש לוודא שהסוללה שאתם קונים עומדת בכל תקני הבטיחות הרלוונטיים.

הצעה זולה מספק סיני שזהותו אינה ידועה, לא בהכרח נשמעת כמו עסקה טובה, ללא קשר למחיר החלפת שקע טעינה גלקסי 4.

שימוש במטען תקין של גלקסי 4

יש להקפיד לוודא שימוש במעטן ובכבל של סמסונג שהגיעו עם המארז. למטענים אחרים עשויים להיות דירוגי מתח שונים ולא תמיד הם יעבדו עם המכשיר. מומלץ להשאיר את המכשיר מחובר לחשמל למשך כחצי שעה לפני שמפעילים אותו בפעם הראשונה.

בחלק מהמקרים, הסוללה עשויה להתרוקן עד כדי כך שהיא מתחילה להיטען. יש להשאיר את המכשיר מחובר לפרק הזמן הנדרש על מנת לוודא שהמכשיר באמת אינו נטען. אם לאחר חצי שעה המכשיר עדיין לא נטען, יש להזמין שירות החלפת שקע טעינה גלקסי 4.

וזה עוד לא הכול. שימו לב:

אם נראה שהמטען אינו מספק את תדירות הטעינה הנכונה, יש לבדוק שהשימוש מתבצע במטען הנכון. מטען ממכשיר אחר עשוי שלא לספק את כמות הכוח הנכונה. כך, לדוגמא, מטען לאוזניות בלוטות' לא יוציא כל כך הרבה חשמל כמו מטען שתוכנן במיוחד עבור סמארטפונים.

במקרה של טלפונים מתקדמים לאחרונה, חלק מהטלפונים תומכים בטעינה מהירה, אבל לא כל המטענים מספקים אפשרות זו וחיבור למטען שאינו מתאים, עשוי להוביל לצורך בהזמנת שירות החלפת שקע טעינה גלקסי 4.

החלפת שקע טעינה גלקסי 4

שימוש בשקע חדש

ניתן להחליף את שקע ההטענה ולהשתמש בכבל ובמעט במכשיר אחר כדי לוודא שאין תקלות במכשיר הטעינה. מומלץ לנסות מטען וכבל אחרים עם אותו דירוג. זוהי שיטה מומלץ לוודא הבעיה אינה במכשיר גלקסי 4.

חשוב להבין שטעינה משקע בקיר תמיד תאפשר טעינה מהירה יותר בהשוואה לטעינה דרך מחשב, מכיוון שיציאות ה-USB של המחשב אינן מספקות הרבה כוח. שקע בקיר מספק כוח כפול מיציאת USB, ובמקרה של מטענים מהירים, הוא מספק עד פי חמישה מההספק, מה שאומר טעינה מהירה הרבה יותר ללא צורך בשירות החלפת שקע טעינה גלקסי 4.

עלות החלפת שקע טעינה גלקסי 4

עלות החלפת שקע טעינה גלקסי 4 משתנה בין מרכזי השירות, הדגם המתאים, והצורך בתיקונים נוספים. המחיר עשוי לנוע בין 52-150 ₪.

איך בוחרים מעבדת תיקונים לביצוע החלפת שקע טעינה גלקסי 4?

אמנם לא מדובר בתקלה הכי מורכבת, מבין כל התקלות הקיימות במכשירים חכמים, ובכל זאת, כדי שלא יגרם למכשיר שלכם נזק ותוכלו לעשות בו שימוש חזרה כמה שיותר מהר, יש חשיבות לבחירת מעבדת תיקונים מקצועית. בראש ובראשונה, כדאי ואף מומלץ לבחור מעבדת תיקונים הקרובה לאזור המגורים שלכם או לחילופין לאזור שבו אתם עובדים. בחירה כזו תאפשר לכם גמישות וכך תוכלו לקבל את הסמרטפון שלכם כמה שיותר מהר בחזרה. בנוסף, חשוב לבדוק שהמעבדה עושה שימוש בחלקי חילוף מקוריים, שכן בשונה מחלקים אחרים, בשקע טעינה זה די קריטי. בדקו כי המלצות על המעבדה שאתם בוחרים לשלוח אליה את המכשיר הנייד שלכם ואל תתפשרו על שירות ומקצועיות. בדקו מה העלות של ההחלפה לפני שאתם מאשרים את התיקון.

מעוניינים לקבל מידע נוסף על החלפת שקע טעינה גלקסי 4 או תיקונים מסוגים אחרים? מעבדת פלאפונים Hicell מתמחים בתיקון כל סוגי התקלות לכל מכשירי המולטימדיה. הצוות שלנו מתמחה בתיקונים והחלפות פשוטות וגם מורכבות, סמרטפונים מכל הדגמים, הסוגים ושל כל המותגים, טאבלטים, שעונים חכמים, מחשבים ניידים ועוד. כל שעליכם לעשות הוא להשאיר את הפרטים שלכם אצלנו באתר או ליצור איתנו קשר ונשמח לתת לכם מענה לכל השאלות. בנוסף, אנו מספקים שירות “טכנאי עד הבית”, כך שתוכלו לחסוך זמן יקר.

ראו גם: מעבדת פלאפונים פתוחה בשבת | תיקון סלולרי בבית הלקוח

החלפת שקע טעינה גלקסי 4