החלפת פאנל אחורי לאייפון X -למה צריך להחליף?

תוכן עניינים

אייפון X יצא לשוק בשנת 2017 ונכון למועד השקת המכשיר, הוא נחשב למתקדם, בזכות מעטפת הזכוכית המעוצבת, אבל המועדת לשבירה. זהו טלפון יפה, אבל מאוד עדין והכי פחות עמיד שיוצר בעבר. שירות תיקון טלפונים סלולריים מקבל בקשות רבות לשירות החלפת פאנל אחורי לאייפון x, מכיוון שכל גב המכשיר מיוצר מזכוכית שנשברה בקלות ודרשה החלפה במכשירים רבים.

גב הזכוכית של אייפון X מדהים, אבל גם הופך אותו לפגיע. כל נפילה מובילה את המשתמשים למסקנה לפיה הטלפון הטוב ביותר של אפל, לפחות נכון לתקופה זו, הוא גם השביר ביותר של החברה.

החלפת פאנל אחורי לאייפון x

שיקולי החלפת פאנל אחורי לאייפון X

יש לזכור שני היבטים כשזה מגיע להחלפת פאנל אחורי לאייפון x. הליך תיקון מסך הטלפון והזכוכית הקדמית קל בערך כמו תיקון כל מסך של אייפון מדגם אחר, אבל תצוגת ה-OLED של מכשירים אלו היא כל כך הייטקית, שיהיה יקרה מאוד לתקן את המכשיר.

הזכוכית האחורית שבירה וקשה ביותר לתיקון, כי היא מחוברת עם דבק וחיתוכים זעירים, כלומר, אין זה סביר שתהיה שיטה פשוטה להסרה או החלפת פאנל אחורי לאייפון x.

חשוב להקפיד על פרספקטיבה נכונה

טכנאים במרכז שירות לתיקון והחלפת רכיבים מקוריים של מכשירי אייפון מיומנים בפירוק מכשירי אייפון X ובקיאים בתהליך הורדת הזכוכית האחורית, מבלי לשבור את בית המצלמה ולפרוץ שפע של ריתוכים קטנים שמחזיקים את הזכוכית על המארז. הזכוכית ניתנת להסרה והרכבה מחדש, אבל רק על ידי המומחים בתחום.

משתמשי מכשירי אפל שחווים התנפצות הזכוכית במכשירים שלהם, מתבקשים להעביר את הטילפון למשווק מורשה רשמית על מנת לטפל בתיקון או בהליך החלפת פאנל אחורי לאייפון x. הבעיה היא שתיקונים אלה הם לעתים קרובות יקרים, לכן טכנאי השירות ימליצו על החלפת הפאנל במקום על תיקון המכשיר.

הימנעות מתיקונים עצמאיים

מומלץ לא לנסות לבצע החלפת פאנל אחורי לאייפון x לבד, כי התהליך מורכב. הפאנל האחורי נצמד למסגרת באופן שמקשה על הורדתה.

על מנת לבצע את החלפת הפאנל, יש צורך להוריד את הזכוכית מהמסגרת ולהרכיב זכוכית חדשה לגמרי, וזהו תיקון מורכב ביותר שאם מנסים לבצע אותו באופן עצמאי, התוצאה עלולה להיות פגיעה חמורה במכשיר.

מחיר תיקון אייפון X מחוץ לאחריות

המחיר לתיקון אייפון X מחוץ למסגרת האחריות הוא יקר. החלפת פאנל אחורי לאייפון x תעלה 250 ₪ בחנות אפל. מכיוון שעדיין אין מסכי צד שלישי מעולים, שזמינים מסין, חברות תיקונים עצמאיות אינן מסוגלות להתחרות במחירים האלה. מספר ספקי שירות מספקים שירותי החלפת פאנל אחורי תמורת כ-200 ₪.

הנקודה שחשוב להבין היא ששירות החלפת פאנל אחורי לאייפון x זמינה, אבל המחירים משתנים בין מרכזי השירות. יש לקחת בחשבון גם את המחיר הכולל של התיקון במעבדת שירות מורשית של החברה, שמשתמשת רק ברכיבי החלפה מקוריים, כולל הרחבת הזיכרון, והמלצה למשתמשים לקנות נרתיק על מנת להגן על השקעתם.

שיקולי העלות בהחלפת פאנל אחורי של אייפון X

במערך השיקולים בין החלפת פאנל אחורי לאייפון x לבין רכישת מכשיר חדש, יש לקחת בחשבון את הצורך בתיקונים אחרים במכשיר. אם הבעיה היא רק בפאנל האחורי הסדוק, חנות תיקונים מורשית תבצע את שירות ההחלפה באופן מהימן.

אם יש צורך בתיקונים מורכבים יותר, מומלץ פשוט להחליף את המכשיר, וגם שירות זה מתבצע דרך מעבדת השירות. אפל מקשה יותר ויותר על חברות שאינן מורשות להציע חלופות זולות לצרכנים, ופועלת באגרסיביות נגד אנשי מקצוע שמציעים שירותי תיקונים או החלפות רכיבים שאינם מקוריים ומורשים.

החלפת פאנל אחורי לאייפון x

איך בוחרים מעבדה להחלפת פאנל אחורי של אייפון X?

כדאי לבחור מעבדה עם רמת זמינות גבוהה, כזו שקרובה לאזור המגורים שלכם או למקום בו אתם עובדים. ניתן להיעזר בהמלצות של אנשים שאתם מכירים או לבדוק על מעבדה מקצועית ברשת האינטרנט. מעוניינים לקבל מידע נוסף על החלפת פאנל אחורי של אייפון x? אנו שמחים לבשר לכם כי הגעתם בדיוק למקום הנכון. מעבדת פלאפונים Hicell, מתמחה בביצוע כל סוגי התיקונים וההחלפות. צוות הטכנאים המעולה שלנו יודע להתמודד עם כל תקלה, מהפשוטה והקלה ביותר ועד המורכבת ביותר. אנו מבצעים תיקונים בכל סוגי המכשירים: אייפונים, מכשירים תומכי אנדרואיד, שעונים חכמים מכל הסוגים, טאבלטים, מחשבים ניידים ועוד. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להשאיר את הפרטים שלכם אצלנו באתר ונשמח לחזור אליכם ממש בקרוב. בנוסף, במידה והתיקון דחוף לכם או שאתם רוצים לחסוך זמן יקר, תוכלו להיעזר בשירות שלנו שנקרא ”טכנאי עד הבית“. טכנאי מטעמנו יגיע עד לכתובת שתציינו בפניו, יקח את המכשיר למעבדה ותוך זמן קצר לאחר התיקון המכשיר יוחזר אליכם.

למה אנחנו?

  • שקיפות מלאה מול הלקוח – קודם מעדכנים לגבי התקלה והמחיר, אחר כך מתקנים.
  • חלקי חילוף מקוריים או חליפיים איכותיים בלבד.
  • אחריות על כל תיקון (לא כולל מסכים שבורים ונזקי מים).
  • שירות מקצועי.
  • זמינות גבוהה.

ראו גם: החלפת מסך אייפון X | תיקון אייפון

החלפת פאנל אחורי לאייפון x