אפליקצית בית ספר למוסיקה

תוכן עניינים

זוהי אחת התכניות האהובות ביותר כיום בלוח השידורים הישראלי. מדי שבוע, ישראלים רבים מתיישבים מול הטלוויזיה, ונהנים לצפות במיטב הכשרונות המוסיקליים הצעירים של ישראל. הכוונה, כמובן, היא אל "בית הספר למוסיקה", תכניות הריאליטי בהנחיית צביקה הדר, ובהשתתפות יהורם גאון, קרן פלס, משה פרץ ומתי כספי.

כיאה לתכנית מהשורה הראשונה, גם לבית הספר למוסיקה יש אפליקציה ייעודית, המאפשרת לכל משתמש טלפון חכם להיכנס לשערי בית הספר הזה.

על בית הספר

בית הספר למוסיקה, מבית "קשת" וחברת ההפקות טדי, נמצאת כעת בתחילת העונה השנייה שלה בפריים טיים של ערוץ 2. המדובר הוא בתחרות שירה המיועדת לילדים בגילאי 8-14, שבסופה יזכה התלמיד המצטיין למלגת לימודים בחו'ל, כמו גם לחופשה משפחתית באירופה.

כל "מורה" בבית הספר לוקח תחת חסותו ארבעה תלמידים. כאן, בניגוד לתכניות מציאות מבוססות כשרונות, אין הדחות, ולא משלוח הודעות SMS  של הקהל. תחת זאת, השופטים וחברי הוועדה המקצועית מדרגים את ביצועי התלמידים, מתוכם ייבחר, בסוף הדרך, תלמיד מצטיין אחד.

מה מציעה האפליקציה?

ברמה הכללית, מציעה אפליקצית בית ספר למוסיקה את כל מה שבית הספר המיוחד הזה כולל בתוכו. כך, ניתן למצוא פירוט נרחב על כל מורה וכל תלמיד, וכן להתעדכן במצב הנבחרות השונות.

גולת הכותרת של האפליקציה הם קטעי הווידאו הרבים המופיעים בה. ניתן לראות באמצעותה את מיטב הקטעים מהתכניות השונות, ואלה מתעדכנים באופן תדיר בהחלט. על אותו עיקרון, האפליקציה מאפשרת לצפות בכל אותם אודישנים של תלמידי בית הספר, שבוודאי נחרטו בזיכרונם של צופים רבים.

מצד שני, יש לציין כי האפליקציה אינה מאפשרת לצפות בשידור החי של התכנית, או לחילופין בפרקים מלאה שלה, דבר שפוגם מעט ביעילות שלה עבור המכורים למיניהם.

הצטרפו לשיעורים

תוסף מעניין במיוחד באפליקציה נוגע לשיעורים השונים אשר מוצגים בה. אלה מקבילים לתכנים הנלמדים בבית הספר עצמו, ועשויים לעניין צופים רבים: יהיו אלה שיעורי המוסיקה השונים, המועברים על ידי המורים עצמם, ונוגעים לנושאים דוגמת פיתוח קול, שיעורי הגשה, הופעה מול קהל וכן הלאה.

ראוי לציון: הממשק הנוח

אפליקצית בית הספר למוסיקה מאופיינת בממשק מהיר ומעוצב היטב. ישנה חלוקה ברורה בין המדורים השונים, וניתן להעביר באמצעותם לא מעט רגעים של הנאה. זוהי אפליקציה המהווה תוספת נכבדה בהחלט לתכנית עליה היא מבוססת, ותספק מענה ראוי בהחלט לצופים הרבים שלה.

מן העבר השני, יש להדגיש כי חלק מהמשתמשים נתקלים בבעיות התחברות מפעם לפעם, וכן ישנם דיווחים על קריסה של האפליקציה לעיתים.

כך מורידים את האפליקציה

אפליקצית בית הספר למוסיקה ניתנת להורדה בחינם עבור מכשירי אייפון ואנדרואיד כאחד, והורדתה אינה כרוכה בכל תשלום מצידו של המשתמש. חשוב להדגיש כי השימוש באפליקציה מצריך חיבור אינטרנט זמין.

משקל האפליקציה על גבי המכשיר עומד על 10 מגה בייט.