ביטוח לטלפון סלולרי בחו"ל – מה הוא מכסה והאם זה כדאי?

תוכן עניינים

ביטוח טלפון נייד בחו"ל; מה היתרונות, והאם באמת מומלץ? – הנה כמה דגשים להביא בחשבון. 

באופן כללי, ביטוח טלפון נייד בחו"ל שווה את זה אם אתם מתכננים לנסוע הרבה או לעבוד בחו"ל, אבל לא רק. גם אם אתם לא בהכרח עובדים עם הנייד בחו"ל, הביטוח הזה יכול לייצר שקט נפשי נחוץ, וזאת בידיעה שהמכשיר יהיה מכוסה במקרה של תקלה כלשהי.

אם אתם מחפשים דרך להגן על הטלפון הנייד בזמן נסיעה לחו"ל, ייתכן שתצטרכו לשקול לעשות ביטוח טלפון נייד. אבל, מה מכסה ביטוח כזה והאם הוא באמת שווה את הכסף? ובכן, זו שאלה של צרכים, של סוג הטלפון, הנתונים שיש לכם בו ועוד. הנה כמה דגשים שכדאי לקחת בחשבון, בעידן בו טלפונים ניידים הם אחד הפריטים היקרים ביותר בבעלותם של אנשים.

 

מה מכסה ביטוח לנייד בחו"ל?

ביטוח טלפון נייד בחו"ל יכול לכסות מגוון תרחישים שונים, כאשר בחלק מהמקרים אנשים בוחרים גם לרכוש הרחבות של פוליסת הביטוח למקרים מורכבים או נדירים יותר. חלק מהמקרים אשר מכוסים על ידי חברות הביטוח הם: 

  • גניבה
  • אובדן
  • נזק מקרי ו/או תקלות

חשוב לציין, שפוליסות ביטוח שונות עשויות לספק סוגים שונים של כיסויים. כפועל יוצא מכך, גובהם של ההחזרים הכספיים יהיה תלוי בפוליסה שתבחרו לרכוש. לכן, כדאי להשוות בין פוליסות שונות ולקרוא היטב את האותיות הקטנות לפני שמחליטים על פוליסת ביטוח כזאת או אחרת.

 

כמה עולה ביטוח לטלפון נייד בחו"ל?

כאשר השאלה היא כמה עולה ביטוח טלפון נייד בחו"ל, חשוב קודם כל להבין אילו גורמים קובעים את המחיר של פוליסה כזו. העלות של ביטוח טלפון בחו"ל משתנה בהתאם ליעד, סוג וערך הטלפון שברשותכם, כמו גם סוג הכיסוי שתבחרו. 

באופן כללי, רוב הפוליסות יעלו בין הטווחים של כמה עשרות שקלים בודדים ליום. בבחינת ההחזרים במקרה של הפעלת הפוליסה, הם יכולים לנוע בין מאות שקלים לבין אלפי שקלים, זה תלוי בחברת הביטוח ובגובה הכיסוי שתבחרו לקבל (ולשלם עליו).

 

לסיכום, כיצד לחסוך כסף על ביטוח טלפון בחו"ל?

נקדים ונאמר כי משתלם לעשות שיעורי בית. מה זה אומר? ובכן, על ידי הקדשת זמן להשוואת פוליסות ומחירים בין חברות ביטוח שונות, תוכלו לחסוך כסף ישירות בכיס שלכם. היתרונות של השוואת מחירים עבור רכישת פוליסה ביטוח לפי הרחבה טמונים בעובדה הפשוטה הבאה: הכוח בידיים הצרכניות שלכם. 

אל תוותרו על הזכות שלכם לערוך מחקר שוק, כי זוהי זכותכם הצרכנית והדלת שלכם לחיסכון בהוצאות. בסופו של דבר, טיסות לחו"ל זה עסק יקר, על אחת כמה וכמה כשטסים עם מספר ילדים (שלכולם יש טלפונים כנראה). לכן, השוואת מחירי ביטוח נסיעות היא ממש בגדר חובה.