שירות לקוחות בזק- האם נציגי בזק אומרים אמת?

תוכן עניינים

בזק רוצה למכור – האם איכפת לה מהלקוחות?

חברת בזק היא אחת מחברות התקשורת הגדולות בישראל ובטח הותיקה מהם. בזק שולטת בשוק התקשורת הקווית ומספקת שירותי תקשורת רבים נוספים.

כל חברה מעוניינת בלקוחות ותיקים ומרוצים אולם לבזק יש שיטת מכירות חלקלקה ולא הוגנת.

נתבקשנו לטפל במקרה של קשישה שבחשבון הבזק שלה הופיעו שירותי אינטרנט עם התחייבות ארוכת טווח.

בזק שירות לקוחות

אז איך בזק מוכרת שירותים?

נציג בזק מתקשר ומציע הצעה לכאורה משתלמת – בזק תשדרג את מהירות האינטרנט שלכם ללא כל עלות! בשיחה שאורכה דקות ארוכות נציג בזק מסביר ומשבח את הכדאיות בעסקה ורק דבר אחד חשוב הוא שוכח להזכיר במהלך השיחה – השידרוג כרוך בהתחייבות לשנה.

מדובר על עסקה טלפונית – הרי בעסקה בכתב חובה על בזק להדגיש את הסעיפים המהותיים – הכוללים את מחיר העסקה, וכמובן את ההתחייבות. כאשר מבוצעת שיחה טלפונית כנראה בזק חושבת שאין עליה חובת תום לב והדגשת הנתונים החשובים – ההתחייבות.

יש לציין שבתום השיחה הנציג מסכם אותה ורק אז לראשונה ובקצב דיבור מהיר הוא אומר במספר מילים שיש התחייבות.

לדוגמא במקרה שנתקלנו בו נציג בזק בשם אליאור (צוות 9 אשדוד) מסר כי בוצעה שיחה של נציג בשם גל עם קשישה שבמסגרתה הקשישה התחייבה על שירותי אינטרנט לתקופה ממושכת.

יש לציין שאותה קשישה מעולם לא הפעילה מחשב, אין לה מחשב בביתה ואין לה כל צורך בשירותי אינטרנט.

האינטרנט של בזק

בבירור שערכנו ולאחר דיונים ממושכים ומתישים עם נציגי בזק השונים – שמנסים להתיש את הפונה בזמני המתנה ארוכים, העברה מנציג לנציג עולה תמונה עגומה על ההתנהלות בחברת בזק:

  • נציגים לא מוסרים מידע נכון– כל נציג מוסר מידע אחר ואף אותו נציג במהלך השיחה משנה את גרסתו
  • למרות שיש לבזק הקלטות של השיחות הנציגים לעיתים טוענים שאין הקלטה ובכל אופן לא מסכימים להשמיע את ההקלטה.

כשנוח לנציגים הם אומרים כי כל שיחה וכל פעולה מתועדים אולם כאשר ביקשנו לבדוק את פרטי האדם אשר שוחח עם הקשישה – התשובות מתחמקות.

מילה של בזק

לאחד דיונים עם הנציג אליאור הועברנו לנציגה בכירה בשם יעל. יעל בתחילה התעקשה לגבות דמי יציאה מהתוכנית אולם מאחר ונתקלה בתגובה אסרטיבית היא התחילה להתקפל. בהתחלה – העמדה הרשמית הייתה כי בוצעה שיחה שבמסגרתה הוסכם על התחייבות. יעל אף אמרה כי מדובר במילה שלנו מול מילה של בזק –  בסופו של דבר – יעל הודתה כי לא בוצעה שיחה ולא ברור במערכת המהוללת של בזק מי ביצע מה ובכלל מה קרה. זוהי מילה של בזק

הנקודה הלא ברורה היא שבדיאבד הסתבר כי באמת בוצעה שיחה אשר בה הנציג שיכנע את הלקוחה לשדרג את המהירות כי זה מבצע טוב וחבל לפספס אותו וכי השירות ינוייד ללקוח אחר לאחר מכן.

תלונות על שירות הלקוחות של בזק – בקרוב

מנסים למכור לכם? טוענים שיש התחייבות? מה תוכלו לעשות?

אם פתאום מופיעים שירותים חדשים בחשבון הטלפון שלכם, אם מודיעים לכם על התחייבויות או שידרוגים אל תוותרו.

ראשית תעדו כל שיחה (רצוי להקליט) עם כל נציג שירות. שאלו מה שם הנציג ורשמו את השעה המדוייקת שבה בוצעה השיחה.

אם טוענים שביצעם בשיחה עלומה לפני חודשים רבים לתוכנית או התחייבות – בקשו לשמוע את ההקלטה. רישום לכאורה במחשב בזק אינו תקף משפטית – רק הקלטה של שיחה עמכם או חתימה על חוזה או הסכם תקפים.

אל תתרשמו מעמדה תקיפה של נציג בזק – יש להתעקש על האמת.

גם לכם זה קרה? שתפו אותנו ואת שאר הגולשים בחוויה שלכם מבזק