אפליקצית ליגת ווינר סל

תוכן עניינים

ליגת הכדורסל הישראלית, היא ליגת ווינר, נמצאת כעת בעיצומה. היא מושכת לא מעט צופים מדי שבוע- ולא רק במשחקיה של מכבי תל אביב. עוד בשלבי 2011 יצאה אפליקציה ייעודית של ליגת הכדורסל של ישראל, והיא נועדה להכיל בתוכה את כל מה שדרוש לאוהד הכדורסל הממוצע. האם היא עומדת במבחן התוצאה?

מה מכילה האפליקציה?

אפליקצית ליגת ווינר סל כוללת בתוכה מספר דברים עיקריים. ראשית, ניתן למצוא בה חדשות עדכניות מהליגה –  עדכונים על העברות, פציעות וכן הלאה. האפליקציה מציעה גם לוח משחקים מלא, המתעדכן באופן תדיר מדי מספר דקות. כמו כן, באפליקציה מופיעה טבלת הליגה, אשר גם היא מתעדכנת מדי שבוע ושבוע.

ממשק מעניין אחר הוא ממשק הסטטיסטיקה, אשר מכיל נתונים עדכניים על כל קבוצה או שחקן אשר לוקחים חלק בליגה: בקרב קבוצות, יהיה זה מספר נקודות ממוצע, כמות ריבאונדים, האסיסטים וכן הלאה. לגבי שחקנים, ניתן למצוא פירוט על עמדה, מספר גופיה, גובה, תאריך לידה וכן מספר משחקים, מספר דקות ממוצע, כמות נקודות וכן הלאה.

נתונים חשובים אחרים המוצגים מתייחסים לשיאנים השונים של הליגה- למשל, מלכי הנקודות, הריבאונדים, האסיסטים או השלשות של הליגה.

האפליקציה זמינה עבור שני סוגי המכשירים: אייפון ואנדרואיד.

צפייה בשידורים

האפליקציה מאפשרת גם לצפות במשחקי כדורסל חיים, וזאת באמצעות לשונית Basket TV שבה. מטבע הדברים, יוצגו כאן רק משחקים הפתוחים ממילא לציבור, כלומר, אינם בערוצים שבתשלום. ממספר נסיונות שנעשו, דומה כי השידור, אשר מצריך חיבור זמין לאינטרנט, אינו עובד תמיד בצורה חלקה.

אפשרות אחרת, יעילה מעט יותר, היא לצפות בתקצירים של משחקי כדורסל, או אפילו בכתבות צבע הנעשות על שחקנים, קבוצות או אירועים שונים הנערכים.

היתרון: ממשק נוח

יש לציין לזכותה של אפליקצית ליגת ווינר סל את הממשק שלה, הנראה מקצועי ופשוט. הניווט בין התפריטים נוח מאד, והטקסט מעוגן בתמונות איכותיות רבות המסייעות לקריאה. ככלל, מזכירה האפליקציה יותר אתר חדשות, וזהו אחד מיתרונותיה. היא מהירה באופן יחסי, ולא נוטה לקרוס בשום מקרה.

מן העבר השני של המשוואה, ניתן לטעון כי האפליקציה לא מחדשת למעשה הרבה. את מרבית המידע הנמצא בה ניתן למצוא גם באתרי חדשות אחרים, כלליים יותר. ניכר כי חסר באפליקציה מעט יותר "צבע" (מעבר לסרטונים החיצוניים שהזכרנו מעלה), או אפשרויות שמייחדות אותה – למשל, מנגנון לרכישת כרטיסים, או שליחת עדכוני חדשות על קבוצה אהודה.

ייתכן שעובדות אלה יהפכו את ההורדה לכדאית פחות עבור רבים, שמעוניינים למצוא את כל מה שהם מחפשים במספר מצומצם יחסית של אפליקציות.

איך מורידים את האפליקציה?

אפליקצית ליגת ווינר סל זמינה להורדה ללא כל תשלום. ניתן למצוא גרסאות עבור מכשירי אייפון ואנדרואיד כאחד. בסך הכול, האפליקציה זוכה לביקורות חיוביות באופן יחסי בקרב משתמשים, שמוצאים בה לא מעט יתרונות.

משקל האפליקציה על גבי המכשיר עומד על כ-16 מגה בייט.

עוד בנושא כדורסל:

אפליקצית Real Basketball – אוהבים לשחק כדורסל בסלולר?

אפליקצית מכבי תל אביב