אפליקצית ימי הולדת

תוכן עניינים

כולנו מוקפים בחברים או במכרים מכל סוג. אנחנו מעוניינים להקדיש לכל אחד מהם את מלוא תשומת הלב, אבל לא תמיד מצליחים בכך: כשאנחנו שוכחים את יום ההולדת של אחד החברים, למשל.

אי אפשר להאשים אותנו כיוון שבעידן הטלפונים הניידים והפייסבוק כולנו מסתמכים על הטכנולוגיה, ולא מנסים אפילו לזכור תאריכים, ימי הולדת ושאר נתונים חשובים. הבעיה היא שלא פעם, הטכנולוגיה מאכזבת אותנו.

אפליקציה חדשה בשם ימי הולדת מנסה למנוע מאיתנו את כל אי הנעימות הזו, באמצעות מתן תזכורות על ימי ההולדת של החברים, וכן שליחת ברכות עבורם בלחיצת כפתור. האם זה עומד במבחן התוצאה? במבט ראשון, נראה שהתשובה לכך חיובית בעיקרה.

האפליקציה זמינה להורדה למכשירי אייפון בלבד.

על האפליקציה

אפליקצית ימי הולדת, פרי פיתוח ישראלי, מבוססת על מטרה פשוטה מאד: להזכיר למשתמשים את תאריכי ימי ההולדת של החברים שלהם.

ראשית, היא מאפשרת להוסיף, בלחיצת כפתור, את ימי ההולדת של חברי הפייסבוק של המשתמשים, או לחילופין אנשי הקשר בטלפון שלהם. זאת על פי התאריכים שהם הכניסו בוודאי בעצמם.

האפליקציה שולחת תזכורות על ימי הולדת של כל אחד מהחברים האלה, כאשר הדבר נעשה גם כאשר האפליקציה אינה פועלת. הדבר מצריך הפעלה של הודעות Push במכשיר, שעה שניתן להגדיר גם בדיוק את השעה המדויקת בה תישלח כל התראה.

כתיבת ברכות מעוצבות

תוסף אחר באפליקציה מיועד כבר לרגע שאחרי ההבנה כי לחבר, קרוב או רחוק, יש יום הולדת. ניתן באמצעותה לרשום ברכה אשר תופיע על קיר הפייסבוק שלו.

כמו כן, הרי שמעבר לברכה המילולית ניתן להוסיף גם תמונה, הכוללת לא מעט מסננים ותוספים: מדבקות, אפשרויות סיבוב התמונה, אפקטים מיוחדים וכן הלאה.

היתרונות: ממשק נוח ומהיר

יש כיום מספר אפליקציות אשר מיועדות לעשות את אותה עבודה בדיוק, בכך אין ספק. אולם, דומה כי אפליקצית ימי הולדת מצליחה להתבלט הודות לממשק שלה. האחרון נחשב לנוח ומהיר, שעה שהניווט בין המדורים השונים נעשה באופן הפשוט ביותר. ואגב, יש לציין כי האפליקציה אינה כוללת פרסומות.

כמו כן, מהתרשמות ראשונה נראה כי האפליקציה מצליחה "לדייק" בחלק הארי של ימי ההולדת, ולא מפספסת תזכורות או התראות. זאת להבדיל, אגב, מחלק מהאפליקציות האחרות בתחום, אשר לא בטוח שניתן להסתמך עליהן בכל מאת האחוזים.

איך מורידים את האפליקציה?

אפליקצית ימי הולדת פותחה על ידי כפיר שינדלחיים, ויצאה לשוק בתחילת חודש שעבר. מרגע הוצאתה, היא זכתה לביקורות חיוביות ביותר, שעה שמשתתפים מציינים את היעילות שלה ופשטות השימוש.

נכון לעכשיו, זמינה האפליקציה עבור מכשירי אייפון בלבד, שעה שלא ברור האם תפותח גם גרסה למכשירים מבוססי אנדרואיד. יש להדגיש כי האפליקציה מציעה תמיכה מלאה למכשירי אייפון 5.

משקל האפליקציה על גבי המכשיר עומד על כ-5 מגה בייט. הורדתה למכשיר אינה כרוכה בכל תשלום מצידו של המשתמש.

ראו גם:

אפליקצית miba – מי מגיע לאירוע שלי?