אפליקציית משחקי למידה

תוכן עניינים

בשנים האחרונות, רואים יותר ויותר תינוקות אשר מוצאים הנאה בטלפונים החכמים למיניהם. ברור כי הכוונה אינה, כמובן, לרכישת טלפון כזה על ידם, כי אם למגוון אפליקציות בגיל הרך שמותקנות במכשיר של הוריהם, דודיהם וכן הלאה.

אפליקציה חדשה מתיימרת לקחת חלק פעיל עוד יותר בגדילה של ילדינו, וזאת באמצעות שלל משחקי למידה והתפתחות.

אפליקציית משחקי למידה, מבית ערוץ "בייבי", מיועדת לתינוקות ולפעוטות עד גיל 4, והיא נראית מסקרנת ביותר על הנייר.

מצבעים ועד חיות

לא צריך להבהיר לכם את חשיבות המשחקים השונים להתפתחות הילד- זו דרך מהנה ביותר עבורו לקבל מיומנויות חיוניות לחיים. זוהי, במידה רבה, התפיסה שמאפיינת את האפליקציה, שעה שניתן באמצעותה לשחק במשחקי למידה באחד מארבעה נושאים שונים. בכל אחד מהנושאים, אגב, דמות מוכרת מהערוץ שתלווה את תהליכי הלמידה, ותקל על התחברות הילדים אליהם.

כך, אפשר למנות את אגף הצורות, בכיכובו של תולי, או את ענף הצבעים בו יוכלו הפעוטות למצוא את אוליבר. צ'ארלי הוא שייקח על כתפיו הוירטואליות את לימוד המספרים הבלתי נמנע, בעוד זואי תאפשר לילדים להכיר את החיות השונות.

כל עולם תוכן באפליקציה כולל מאפיינים ייחודיים משלו, בהתאם לדמות המככבת בו. ועדיין, בכולם אפשר למצוא משחקי למידה, דפי פעילות או צביעה, קטעי וידאו משעשעים וכן הלאה.

כך מדרבנים את הפעוטות

ילדים רבים רואים בהליך הלמידה אתגר של ממש, כשכל הצלחה מלווה בשמחה רבתי. על רקע זה, לא מפתיעה העובדה כי אפליקציית משחקי למידה כוללת מערכת חיווי, שתכליתה הענקת מדבקות או כוכבים לילדים על הישגים יוצאי דופן במשחקים.

אלה מסייעים גם בהעלאת הביטחון העצמי של הפעוט, הקריטי כל כך בשנותיו הראשונות.

התאמה מקסימלית לילדים

אפליקציית משחקי למידה פותחה בעזרתם של מומחים שונים להתפתחות הילד, ומאופיינת, איך לא, בממשק מהיר ונוח לשימוש.

ההתאמה הופכת למלאה עוד יותר כשמסתכלים על שני המצבים המרכזיים של האפליקציה, אלו הם מצב התינוקות או מצב הפעוטות. בכל אחד מהם ממשק מותאם גיל, ואופן הפעלה עימו יוכל להתמודד הילד.

כמו כן, הרי שהאפליקציה עמוסה בגוונים ובצלילים שונים, שהופכים את חווית השימוש בה לנעימה הרבה יותר. המשחקים עצמם מלווים על ידי הוראות הדרכה קוליות, שמאפשר לילדים להבין את מטרותיהם.

המכשול העיקרי- המחיר

אפליקציית משחקי חשיבה פותחה על ידי Talit Communications Ltd, והיא יצאה לשוק לפני מספר ימים, כרגע לאייפון בלבד. יש להדגיש כי זו אינה האפליקציה היחידה של ערוץ בייבי- קדמה לה, למשל, אפליקציית ה-VOD של הערוץ הפופולארי הזה.

החיסרון המרכזי באפליקציית משחקי למידה הוא מחיר הרכישה, שעומד על לא פחות מאשר 11 ש"ח. סביר מאד להניח שעובדה זו תמנע מלא מעט הורים להוריד את האפליקציה לילד שלהם, דבר שיפגע ביעילות שלה.

משקל האפליקציה על גבי המכשיר עומד על 45 מגה בייט.