אסטרולוגיה לטלפון הנייד – תחזית לכל מצב

תוכן עניינים
משוגעים על אסטרולוגיה? חייבם לדעת כל יום ואפילו כל שעה מה צופנים עבורכם גרמי השמיים? או סתם מחפשים בידור משעשע? כל אחד יכול למצוא עניין בתחזית האסטרולוגית מסיבות שונות, וליהנות ממגוון חברות המציעות שליחת הודעות טקסט לטלפון הנייד ובהן תחזיות אסטרולוגיות בנושאים ותחומים מגוונים.
עבור אותם אנשים, שמאמינים בכל ליבם בחשיבות הקוסמית של תאריכי הלידה ותנועתם של הכוכבים, כבר אין צורך לחכות להורוסקופ שמופיע בעיתון סוף השבוע, או בעיתונים היומיים. כיום מציעות מספר חברות מומחים בתחום האמונים על מתן שירות הודעות אישיות ומידיות. בנוסף ניתן גם להוריד הורוסקופ למכשיר הפלאפון, אבל יש לזכור כי במצב כזה, לא האסטרולוג נותן את התחזית, אלא תוכנת מחשב.
ניתן להתווכח על איכות השירות ועל האמינות שלו, כמו כן ניתן לעשות מנוי לחברות שונות ולקבל את התחזית במחירים נמוכים. אז מה באמת עדיף? תלוי למי.

לדעת מה אומרים הכוכבים

מה אנחנו בעצם מקבלים כשאנחנו מזמינים תחזית לסלולרי? ישנן אפשרויות שונות ומחירים שונים לקבלת התחזיות. השירות הפשוט ביותר הוא בדיקת הורוסקופ המתייחס לתקופת זמן מסוימת (יומית, שבועית או כללית). מדובר בתחזית כללית יחסית ולא מפורטת שניתנת, כמובן, על פי תאריכי הלידה והמזל.
 רבים בוחרים להסתפק בקבלת הורוסקופ כללי, אולם קיימות עוד אפשרויות שונות ורבות של שירותים. אם את מאוהבים, או רוצים להיות מאוהבים, תוכלו לנסות לפחות לקבל קצת עזרה משמים. ניתן לקבל שירותים שונים ורבים של תחזיות אהבה, כגון, אחוזי התאמה בין בני זוג, תחזיות למציאות אהבה ולזוגיות.
שירותי אסטרולוגיה לטלפון הנייד לא מסתפקים רק בתחזיות כלליות ובחיי האהבה, ניתן גם לקבל ייעוץ בנושאים רבים אחרים.

אז מי בעצם נותן את התחזית?

גם אם אתם מאמינים בתחזיות האסטרולוגיה וגם אם לאו, תמיד מעניין לדעת מי מתיימר לדעת מה צופן לנו העתיד. רוב החברות כלל לא טורחות לפרסם שמות של האסטרולוגים, או לפרט כיצד ניתנת התחזית, ואין כל התחייבות שלא מדובר בתוכנת מחשב פשוטה.
חברות מסוימות עשויות לקחת חסות על אסטרולוג, שתפקידו הוא להתאים באופן יומי את התחזית לתאריכי הלידה. האם האסטרולוג מכין באופן קבוע תחזית אישית לכל תאריך לידה? חובבי האסטרולוגיה המושבעים יתאכזבו, כנראה שאף חברה לא תוכל להתחייב על כך. אולם במחיר של שקלים בודדים, זהו השירות שככל הנראה נקבל.

מנוי חודשי, שבועי או הודעות יומיות

קיימות מספר אפשרויות לשימוש בשירותי הודעות האסטרולוגיה. מי שמעוניין בתחזית חד פעמית יכול לשלוח הודעה בעלות של שקלים בודדים (לרוב במחירים של שקל או שקל וחצי לתחזיות הרגילות), ולקבל תחזית מיידית בתחום המבקש.
אפשרות נוספת, נוחה יותר למי שרוצה לקבל עדכונים יומיים ישירות לנייד, היא להצטרף לשירות המציע הודעות יומיות לתקופת זמן. ניתן לבחור את תקופות הזמן הרצויות בהתאם לחברות השונות.
חברות רבות מציעות הצטרפות לשירות בתשלום יומי קבוע, האדם שמזמין את התחזית, נרשם לשירות ומשלם עבור כל יום עד אשר ירצה להפסיק ויוכל לבטל את השירות באופן מידיי. חברות אחרות מציעות שירותים חודשיים או שבועיים, בהם התשלום מתבצע פעם בחודש או בשבוע והתחזיות נשלחות באופן יומי.
במקרים רבים ניתן למצוא מחירים זולים יותר כאשר מוכנים לשלם עבור תקופת זמן ארוכה יותר.
על מנת למצוא חברות או אתרי אינטרנט המציעות את השירותים, ניתן לחפש ברשת האינטרנט, או לחלופין לבדוק בחברות הסלולר השונות, המציעות אף הן את השירות.