אייפון בהוראת קבע – כך רוכשים מכשיר סלולר בתנאים אטרקטיביים ובצורה נוחה

תוכן עניינים

מהיום בו סטיב ג'ובס, מנכ"ל אפל לשעבר, עמד על הבמה בשנת 2007 והציג בפני העולם את מכשיר האייפון, הוא הפך להיות אחד המכשירים הפופולאריים ביותר הן בקרב צעירים והן בקרב מבוגרים. יש שיטענו שהוא סמל סטטוס של ממש. לראייה, מי שמשתמש במכשירי אייפון, רואה את עצמו כחלק מקהילה ייחודית  של משתמשים.

גם היום, למעלה מ-14 שנה אחרי הופעת המכשיר הראשון, כשבשוק כבר מככב דגם מספר 13, עדיין מכשיר אייפון נחשב לאחד ממכשירי הסלולר האהובים והנמכרים ביותר בשוק. זו הסיבה שגם המחיר שלו איננו נמוך ביחס למכשירי סלולר אחרים בשוק. בניגוד לחברות אחרות, חברת אפל לא מייצרת מוצרים לשכבות הנמוכות ולכן מכשירי אפל הם יקרים באופן יחסי למכשירים אחרים.

עם זאת, כל מי שרוצה יכול לרכוש אייפון בהוראת קבע. כלומר, במקום לשלם את כל הסכום במלואו במועד הרכישה, הרי שהוא חותם על הוראת קבע וכך הוא יכול לקבל את המכשיר ומדי חודש ירד מחשבון הבנק סכום מסוים. הסכום יקבע בהתאם לעלות המכשיר ולמספר החודשים עליהם הוא סיכם שיבצע את ההוראה.

 

מדוע משתלם לקנות מכשיר בהוראת קבע?

רכישת אייפון בהוראת קבע היא משתלמת מסיבות שונות. ראשית, מאחר ומדובר על מכשיר יקר יחסית, מוטב לא להשקיע את מלוא הסכום ביום אחד אלא לחלק אותו על פני חודשים רבים. כך זה יותר פשוט ונוח, זה מאפשר לבצע הוצאות נוספות מדי חודש ללא חשש.

שנית, מדובר על מכשיר עמיד, חזק, אמין, ולכן גם אם משלמים עליו במשך שנה או שנתיים, עדיין הערך שלו נשאר גבוה. לא מדובר על מכשיר שנשלם עליו למשך תקופה ואחרי שבועות בודדים הערך שלו ירד.

שלישית, אין צורך להסביר מה זה מכשיר אייפון. מדובר למעשה במחשב קטן לכל דבר שיכול לשמש אותנו באופן אישי ומקצועי. לכן זו השקעה טובה, אפילו אם אנחנו משלמים עליו מדי חודש סכום של עשרות או מאות שקלים.

 

איך בוחרים את המסלול הנכון עבורנו?

לפני שאנחנו ניגשים לרכוש מכשיר אייפון בהוראות קבע, עלינו לבחון את סוג המכשיר אותו נוכל ונרצה לקנות וכן אנחנו צריכים לבחון את הוראת הקבע שנידרש לבצע. למשל, כמה זמן היא תיקח, מה הסכום שנצטרך לשלם מדי חודש והאם יש עלויות נוספות.

צריך לציין, בעיקרון אפשר לבצע רכישה בתשלומים דרך כרטיס אשראי, העניין הוא שאז אנחנו מוגבלים מבחינת כמות התשלומים שנוכל לבצע בלי ריבית וכן זה לא בהכרח לא ישתלם מבחינת עמלות.

בסופו של דבר, רכישת אייפון היא רכישה נכונה ואם אנחנו יכולים לבצע אותה באמצעות הוראת קבע אזי שמדובר ברכישה חכמה, שיכולה לשרת אותנו גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך במשך כל התקופה שנשלם על המכשיר.