Site icon Hicell

סוני אריקסון Hazel – הסלולרי הירוק החדש

המודעות הסביבתית בקרב הציבור הולכת וגוברת מיום ליום, אותה מודעות והבנה של השפעת האדם על סביבתו גורמת גם לחלק מחברות הענק בעולם לבצע שינויים במוצריהן תוך הצעת מוצרים שמיוצרים תוך מחשבה סביבתית מסוימת.

ענקית הטלפונים הסלולאריים סוני אריקסון חרטה על דגלה להציע קו מוצרים ירוק וסביבתי יותר, קו טלפונים שמיוצר בגישת Green-Heart של החברה.

טלפון חדש ואטרקטיבי שמתהדר בתואר של טלפון סלולארי ירוק למשתמשים בעלי מודעות הוא סוני אריקסון Hazel – סליידר קטן ואיכותי שמציע שלל תכונות ויתרונות מעבר לעובדה שבתהליך ייצורו ניסתה החברה ליצור טביעת רגל אקולוגית קטנה ככל שניתן.

סוני אריקסון Hazel הושק רשמית על ידי היצרנית בסוף 2009 אך נכנס לשוק הישראלי לקראת יוני 2010, הוא מתאים לרשתות המובילות ונמכר הן דרך ספקיות תקשורת סלולארית והן בצורה עצמאית דרך חנויות.

עיצוב חדשני, איכותי ונוח

אחד המאפיינים המובילים של סדרת הטלפונים החדשה של סוני אריקסון הוא עיצוב מעוגל בחלקו האחורי של המכשיר, גם סוני אריקסון Hazel מציע את העיצוב החדשני והנוח הזה. בגלל העיצוב המעוגל הטלפון מונח בכך היד בצורה טבעית ביותר ומאוד נעים ונוח להשתמש בו, גם לשיחות, גם בפתיחת הסליידר וכמובן שבשימוש סגור של המסך בלבד.

מעבר לאלמנט המעוגל בגב המכשיר, סוני אריקסון Hazel מגיע בקווים נקיים ואלגנטיים מאוד, הטלפון מצליח לשדר פשטות עם מקצועיות ואיכות בצורה מעוררת הערכה.

המכשיר נמכר בצבעים מרשימים של שחור או אדום, חשוב לציין כי למרות השימוש בפלסטיק ממוחזר בטלפון השימוש בצבעים איכותיים ופס כרום במרכז הופך את המכשיר לאלגנטי מאוד וכזה שמשדר יוקרה ואיכות.

מה ירוק בטלפון סוני אריקסון Hazel?

המהות של המכשיר החדש היא עצם היותו "ירוק", כמובן שאין כלל הזנחה לגבי הטכנולוגיה והמכשיר מתקדם ועמוס בכל טוב כמו כל הדגמים החדשים של היצרנית.

הפרטים שהושם עליהם דגש במיוחד בייצור ועיצוב טלפון סוני אריקסון Hazel והם שהופכים אותו לסביבתי יותר הם:

טלפון קטן, חכם וירוק

סוני אריקסון Hazel כאמור אינו רק ירוק, יתרונותיו הנוספים רבים ולכן הוא מתאים למגוון משתמשים ולא רק לאלו שירכשו אותו רק בגלל הייצור הסביבתי שלו.

לטלפון מסך 2.6 אינץ', מקלדת סליידר שטוחה ומרשימה, קישוריות אינטרנט אלחוטי סטנדרטית וטובה, אפשרות לחיבור אלחוטי למסכי פלזמה ו-LCD, בלוטות', מצלמת 5MP עם מגוון אפשרויות, רדיו, GPS עם תמיכה מלאה ב-A-GPS, תמיכה במיילים ועוד.

סוני אריקסון Hazel מגיע עם כרטיס זיכרון של 2GB וניתן להרחיבו עד 16GB.

טלפון סוני אריקסון Hazel מציע פיתרון איכותי מאוד, הממשק המוכר של היצרנית נוח מאוד, מארז קטן ונוח ובעיקר סלולרי ירוק ועם השפעה פחות מזיקה על הסביבה.

Exit mobile version