Hicell

החלפת מסך שיאומי לדגמים השונים

החלפת מסך שיאומיהחלפת מסך שיאומי לדגמים השונים

לפני שנים אחדות חובבי הטלפונים החכמים קיבלו בשורה חדשה עם כניסתם לשוק של מכשירי שיאומי. עד אז שלטו בשוק סמסונג ואפל- שמחיריהם היו גבוהים יחסית. שיאומי נכנסה עם הכרזה חדשה, טלפונים איכותיים במחירים לכל כיס. מאז, מקפידה החברה הסינית להנפיק מידי שנה כמה דגמים חדישים של סמארטפונים במחירים שונים ומגוונים וברמות שונות, דבר שהפך את החברה במהרה לפופולארית בישראל.

מצד שני, הטענה שנשמעת כלפי מכשירי שיאומי היא שהם אינם חזקים או עמידים מספיק. עוזרת לזה העובדה שלעיתם המארז לא נראה הכי מהודק ומוקפד. יתכן שזה המצב אבל לרוב כאשר הדברים נוגעים לשברים ותיקונים במסך- הרי שאין הבדל בין שיאומי לכל חברה אחרת. מסך זה חלק עדין מאוד במרכב כולו והוא בעיקר חשוף מאוד לפגיעות ושברים. בכל המכשירים. החלפת מסך שיאומי היא באותה תדירות בה מחליפים מסך בסמסונג או באייפון.

נזקים שמחייבים החלפת מסך שיאומי

יש כמה סמנים המעידים על הצורך לבצע החלפת מסך שיאומי. שברים בזכוכית, מראה דמוי קורי עכביש או סדקים בפינות. גם במידה והתצוגה נפגעת כולה, בין אם זה רק ריצודים, פגיעה בצבעוניות, כתמי צבע שמופיעים ומכסים חלק מן המסך או דווקא כתמים שחורים על חלק מן המסך או כולו – הם סימנים שהמסך כולו או חלקים ממנו נפגעו. 

בהרבה מן המקרים נקפוץ למסקנה כי יש צורך בהחלפת מסך לפלאפון כוללת. אך אין זה בהכרח נכון. מסך שיאומי, כמו מסך כל הסמארטפונים מורכב מכמה שכבות ופגיעה באחת מהן, אינה בהכרח מצריכה החלפה של כולם. מעבדה מקצועית תדע לבחון את היקף הנזק והשפעתו על חלקים אחרים במסך ובטלפון עצמו ורק אז לקבל החלטה האם חובה לבצע החלפת מסך שיאומי, לבצע רק תיקון קטן או חס וחלילה לא שווה כלל לתקן וכדאי לרכוש/ מכשיר חדש (נוכח עלות תיקון גבוהה אפשרית אל מול המחיר הנוח יחסית של השיאומי).

לא לבד

כולנו רוצים לחסוך כסף אבל גם חסכון של כסף צריך לעשות בצורה חכמה. העובדה כי החלפת מסך שיאומי היא החלפה של מכשיר המיוצר בסין, מביאה רבים לחשוב כי ניתן לרכוש מסך חלופי באחד מאתרי הסחר הסינים ולנסות להרכיב את זה בעצמנו. עוזרת להם העובדה כי אתרים אלו מלאים בהצעות מפתות למסכים חלופיים. בפועל, מפח הנפש שלכם יהיה גדול. גם כי לא תמיד אתם מקבלים בדיוק את מה שאתם מזמינים וגם כי החלפת מסך ספציפית היא לא משהו פשוט כלל. 

בחלק מן הדגמים תזדקקו לציוד מיוחד לצורך הפרדת המסך מהמכשיר, כל זאת בלי לפגוע בו ותתקלו בברגים רבים ובחווטים- שספק אם תדעו לפרק ולהחזיר בחזרה. התוצאה היא המתנה ארוכה להגעת המשלוח של המסך, אנרגיה ומאמץ רב במהלך הפירוק ותסכול רב כאשר אינכם מצליחים להחליף או שהתוצאה אינה משביעת רצון. לעיתים, אתם תחוו שבר קטן במסך אבל מה שבאמת גורם לו להיות חשוך הוא נתק מרכיב פנימי אחר שתפקידו אחר לחלוטין ואתם כמי שאינכם טכנאים לא תבינו מדוע אחרי החלפת המסך הוא עודנו נותר שחור.

החלפת מסך שיאומי במעבדה

במעבדה כזו שהיא מקצועית, תקבלו בדיקה ובחינה מקיפה של המכשיר כולו ולכל עומקו. התיקון יהיה מהיר ביותר (אתרים כמו שלנו מעמידים לרשותכם גם שירות שליחויות) ואתם תוכלו לחזור להשתמש במכשיר, במידה והתקלה ברת תיקון, בתוך זמן קצר ביותר. גם המחירים סבירים ביותר ובכלל תקבלו הצעה מחיר לפני התיקון, כי שתוכלו לבחון אותה אל מול החלופות. ובעיקר תקבלו אחריות מקצועית ומלאה על התיקון, כדי שתוכלו גם להיות עם ראש שקט.

Exit mobile version