Hicell

תיקון אייפון עד הבית – הכי נוח שיש!

האייפון שלכם כבר לא מתפקד כרגיל? אתם מזהים סימני האטה או שהמסך שלכם נשבר? יש לנו סוד עבורכם- מעכשיו כבר לא תצטרכו לרוץ למעבדה על מנת לתקן את האייפון. כיום, קיימים שירותי תיקון אייפון עד הבית, בהם טכנאי מגיע אליכם הביתה ומתקן את האייפון שלכם במקום. נשמע מעניין? המאמר הבא הוא בשבילכם.תיקון אייפון עד הבית

תיקון אייפון עד הבית- יתרונות

אחד הדברים המתסכלים כשהאייפון נהרס, הוא הצורך להגיע אל מעבדת פלאפונים. כאשר התיקון מגיע הביתה, יש לכך יתרונות רבים:

 

תיקון אייפון עד הבית- טיפים לבחירה

אמנם תיקון אייפון עד הבית הוא שירות שמשדרג את איכות החיים שלנו באופן משמעותי. אחד הדברים החשובים ביותר בתיקון אייפון עד הבית הוא לבחור נכון את הטכנאי. קיימים טכנאים רבים המציעים תיקונים עד הבית, ולכן וודאו כי הטכנאי בעל ניסיון בתחום, כי הוא מקצועי וכי הוא יבצע את התיקון על הצד הטוב ביותר. ריכזנו לכם טיפים לבחירה:

תיקון אייפון עד הבית- לא תמיד אפשרי

לא כל תקלה אפשרית לתיקון בבית. יש תקלות בעייתיות שמצריכות שימוש בכלים במעבדה. לכן, יש לקחת בחשבון כי לעתים הטכנאי יגיע אליכם הביתה אך לא יוכל לטפל בבעיה במקום. במקרה כזה כמובן שתקבלו טלפון חלופי עד לתיקון התקלה.

 

תיקון אייפון עד הבית- תקלות נפוצות

1. מסך שבור התקלה הנפוצה ביותר באייפונים היא מסכים שבורים או תקולים. מסך האייפון מורכב משני סוגי מסכים:

2. תיקון אייפון- קורוזיה בעיות קורוזיה הן בעיות שנגרמות בגלל שהמכשיר נרטב וחדרו לתוכו מים. ברוב המקרים של בעיות קורוזיה, נשרף רכיב מסוים וניתן לתקן את האייפון על ידי החלפת הרכיב בלבד. על מנת לזהות בעיית קורוזיה באייפון, יש מדבקות לבנות בשקע הטעינה, בלוח האם של האייפון ובאוזנייה. כאשר המדבקות הלבנות באות במגע עם מים הן הופכות לאדומות.

3. תיקון אייפון- כפתורים לא מגיבים כפתור הבית של האייפון הוא הכפתור הנשחק ביותר, לכן ברוב המקרים הוא יהיה הכפתור התקול. במקרים אחרים, הכפתורים שלא יגיבו יהיו כפתורי רטט, הדלקה או הווליום של האייפון. במקרה שכפתור הבית תקול, יש להחליף רק אותו, אך במקרה שהכפתורים האחרים תקולים יהיה צורך לתקן את פלט הכפתורים, או בשמו השני פלט עליון, באייפון, או להחליפו.

ראו גם: מעבדת תיקון אייפון | תיקון אייפון X

Exit mobile version